تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۰۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زنگ شکوفه ها در اهواز نواخته می شود
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: آمار کل کسانی که در مدارس ابتدایی ما ثبت نام کرده‌اند ۴۹۳ هزار و ۷۰۸ نفر است.

جمشید کمایی اظهار کرد: زنگ شکوفه‌ها در دبستان شاهد شکوفایی انقلاب با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان نواخته می‌شود.

وی بیان کرد: به دلیل ورود کودکان به محیط به مدرسه والدین باید ارتباط خود را با آن‌ها بیشتر و فرزندان خود را برای حضور در مدرسه ترغیب کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: برخورد اولیه با دانش آموزان کلاس اولی می‌تواند نگاه آن‌ها را به مدرسه تغییر دهد و این نگاه اولیه است که آینده دانش آموزان در مدرسه را می‌سازد.

وی تأکید کرد: توان دانش اموزان کلاس اولی در آموزش روزانه 10 دقیقه و در نوشتن 3 خط است و نباید بیش از این توان را به فرزندان خردسال وارد کنیم.

کمایی عنوان کرد: به معلمانی که در مدارس تدریس می‌کنند این مطالب گوشزد شده و بیشتر معلمان آن را رعایت می‌کنند اما باید این استاندارد همیشه رعایت شود.

وی افزود: زنگ آغاز سال تحصیلی امسال با حضور استاندار خوزستان و برخی از مسئولان وزارت آموزش پروش در مدرسه عشایری شهید بهشتی واقع در روستای «تراز» بخش «حتی» از توابع شهرستان اندیکا نواخته می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خوزستان درباره کمبود 7 هزار نفری نیروی انسانی گفت: این کمبود در سال‌های گذشته هم وجود داشت و با اضافه کاری و معلمان حق التدریسی جبران می‌شد.

وی عنوان کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته همه کلاس‌های ما دارای معلم است اما به دلیل فشارهایی که به معلمان وارد می‌شود کیفیت فدای کمیت می‌شود و نگرانی ما از این جهت است.

کمایی درباره کسانی که امسال برای نخستین بار سرکلاس درس حاضر می‌شوند، عنوان کرد: برخی از مدارس دانش آموزان را ثبت نام کرده‌اند اما هنوز اسامی دانش آموزان در سیستم سناد ثبت نشده و نمی‌توان آمار دقیقی داد اما آمار کل کسانی که در مدارس ابتدایی ما ثبت نام کرده‌اند 493 هزار و 708 نفر است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار