تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۷۰۷۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری خبر داد :
بهره‌برداری از کتابخانه مشارکتی در آغاجاری
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از بهره‌برداری از کتابخانه مشارکتی حضرت ولی‌عصر(عج) در شهرستان خبر داد.

نرگس موقرپور امروز اظهار کرد: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه، استفاده از ظرفیت توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی و فراهم آوردن امکانات استفاده از منابع است.

وی افزود: موضوع افزایش تعداد کتابخانه‌های عمومی در مناطق مختلف هر شهرستان همواره یکی از اهداف اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی محسوب می‌شود تا از این طریق بتوانند فضای لازم و امکانات سخت‌افزاری را برای حضور عمومی مردم در این مراکز فرهنگی مهیا کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری گفت: یکی از برنامه‌های این اداره در راستای توسعه کتابخانه‌های عمومی، ساماندهی کتابخانه‌های مساجدی است که به‌صورت غیررسمی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: این کتابخانه‌ها با پیوستن به جمع کتابخانه‌های زیرمجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی، امکانات قابل ملاحظه‌ای برای این مکان‌ها در نظر گرفته و منابع لازم برای آن تامین می‌شود.

موقرپور اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به تایید یک باب کتابخانه مشارکتی دیگر به نام حضرت ولی‌عصر(عج) توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تعداد کتابخانه‌های عمومی شهرستان آغاجاری به چهار باب رسیده است.

وی در پایان عنوان کرد: کتابخانه مشارکتی حضرت ولیعصر(عج) با زیربنای 110 مترمربع و 10 هزار جلد کتاب و 315 عضو فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و خدمات فرهنگی خوبی را به عموم مردم ارائه می‌دهد.
:
:
:
آخرین اخبار