تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۰۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز:
پل سوم بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار اهواز از روزهای پایانی پروژه پل سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی در این کلانشهر خبر داد و گفت: این پل بهمن‌ماه امسال به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

سید خلف موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های شهرداری اهواز برای اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت.

شهردار اهواز بیان کرد: همانطوری که شهروندان عزیز اهوازی مطلع هستند شهرداری اهواز در یک سال گذشته مهم‌ترین پروژه‌های خود را به بخش حمل و نقل درون شهری و ترافیک اختصاص داده است.

وی در همین رابطه گفت: پروژه تعریض و احداث پل سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی (پل سوم) یکی از پروژه‌های مهم شهرداری است که در دستور کار قرار گرفته و مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

موسوی عنوان کرد: با توجه به اهمیت محور مواصلاتی پل شهید دقایقی در ارتباط دهی دو منطقه مهم و پر جمعیت شهر اهواز این پل در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد معضل ترافیکی به دلیل انجام مراحل اجرایی پروژه تعریض پل شهید دقایقی و سهولت در تردد وسائط نقلیه، دو باند رفت و برگشت به طور کامل بازگشایی شد.

شهردار اهواز یادآور شد: بلوک‌هایی که برای عملیات ساخت باند شمالی و جنوبی پروژه تعریض پل شهید دقایی استفاده شده بود، جابه‌جا شد تا عبور و مرور وسایل نقلیه به آسانی انجام شود.

وی اظهار کرد: بتن ریزی باند شمالی پل سردار شهید اسماعیل دقایقی اواسط مهرماه انجام می‌شود ولی به دلیل شرایط فنی این قسمت اواخر آبان ماه به بهره برداری می‌رسد.

موسوی در ادامه با اشاره به زمان افتتاح پل سوم بیان کرد: بهره برداری کامل از پروژه تعریض و احداث پل سردار شهید اسماعیل دقایقی در بهمن ماه امسال انجام می‌شود.

شهردار اهواز تصریح کرد: با انجام تعریض پل سردار شهید اسماعیل دقایقی، عرض پل از 12 به 30 متر افزایش می‌یابد که به کاهش بار ترافیکی آن کمک شایان می‌کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار