تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۰۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر خبر داد :
برگزاری مسابقه مکتوب یاد حماسه و ایثار در کتابخانه‌های عمومی خرمشهر
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر از برگزاری مسابقه مکتوب یاد حماسه و ایثار در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

رحیم محمدی‌پارسا امروز اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و در راستای پاسداشت و حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع و ایثار ماندگار و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی بیشتر آحاد جامعه به‌ویژه نوجوان و جوان با زیباترین آثار تألیف شده در موضوع دفاع مقدس اقدام به برگزاری مسابقه مکتوب در موضوع کتاب‌شناسی دفاع مقدس و با عنوان یاد حماسه و ایثار کرده است.

وی ادامه داد: سؤالات آزمون این مسابقه با هدف معرفی و شناساندن نویسندگان هشت سال دفاع مقدس و عناوین کتب تألیف شده آنها به مردم همچنین ایجاد انگیزه بیشتر به منظور رجوع به کتابخانه‌های عمومی و مطالعه این کتب تاریخی سرشار از ایثار گذشت و فداکاری و مقاومت طراحی شده و توزیع سؤالات این مسابقه که از 31 شهریورماه سال جاری در کتابخانه‌های عمومی آغاز شده تا 15 مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر عنوان کرد: در پایان نیز به برگزیدگان هدایای ارزشمندی از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر اهدا خواهد شد.

محمدی‌پارسا متذکر شد: به همین مناسبت، عضویت خانواده‌های معظم شهدای رزمندگان جانبازان ایثارگران آزادگان و بسیجیان هشت سال جنگ تحمیلی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان به صورت رایگان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار