تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۰۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید گروه سرمايه‌گذاري فرانسوي از منطقه ويژه اقتصادي بندرامام(ره)
يك گروه سرمايه‌گذاري فرانسوي به منظور آشنايي با موقعيت و مزيت‌هاي اقتصادي و بازرگاني منطقه ويژه اقتصادي بندرامام خمینی(ره) از بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور بازديد کردند.

طي بازديد این گروه سه نفره فرانسوي كه به نمايندگي يك گروه سرمايه‌گذار بزرگ خارجی و با هماهنگي شوراي عالي مناطق آزاد تجاري – صنعتي و ويژه اقتصادي و سازمان بنادر و دريانوردي به بندر امام خميني(ره) سفر كردند، ضمن ديدار با مديركل بنادر ودريانوردي استان و رؤسای ادارات امور بندری و بازرگاني و بازاريابي، در خصوص مزيت‌ها، توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در بزرگترين بندر کشور گفت‌وگو كردند و با ابعاد و جوانب مختلف سرمايه‌گذاري و ترانزيتي مجتمع بندري امام خميني(ره) به لحاظ همجواري با كشور عراق و نزدیکی به مراكز جمعيتي، مصرفي و صنعتي درون  كشور آشنا شدند.

طی این دیدار عبداللهی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) را از جمله بنادر پیشگام در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی عنوان کرد و مجموعه پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این مجتمع بندری را از مصادیق آن عنوان کرد.

وی همچنین به فازهای بعدی توسعه این مجتمع بندری اشاره کرد و افزود: با جذب مشارکت بخشئ خصوصی داخلی و خارجی، این مجتمع بندری توان آن را دارد به بزرگترین کانون پشتیبانی خدمات بندری و دریایی کشور مبدل شود.

در ادامه، اين هيأت خارجی از نقاط مختلف مجتمع بندري امام خميني(ره) و اراضي پشتيباني آن بازدید و علاقه‌مندی خود را برای سرمایه‌گذاری در این مجتمع بندری ابراز کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار