تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۷۰۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حق مرزی به فرهنگیان خوزستان پرداخت نشده است
هنوز بخشنامه پرداخت حق مرزی برای فرهنگیان استان خوزستان اجرایی نشده که عدم پرداخت حق مرزی به فرهنگیان موجب تزلزل پایه های تعلیم و تربیت استان خوزستان می شود / اجرای بخشنامه پرداخت حق مرزی کارکنان موجب افزایش ۲۵ درصدی حقوق ثابت این افراد می شود / هم اکنون این بخشنامه در بعضی از استانها اجرایی شده است.
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه هنوز بخشنامه پرداخت حق مرزی برای فرهنگیان استان خوزستان اجرایی نشده، گفت: عدم پرداخت حق مرزی به فرهنگیان موجب تزلزل پایه های تعلیم و تربیت استان خوزستان می شود.

سیدشریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استانهای خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و هرمزگان از استانهای مشمول بخشنامه پرداخت حق مرزی به شمار می آیند، افزود: این بخشنامه شامل افرادی است که از صفر تا ۲۰۰ کیلومتری نقطه مرز مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه اجرای بخشنامه پرداخت حق مرزی کارکنان موجب افزایش ۲۵ درصدی حقوق ثابت این افراد می شود، تصریح کرد: هم اکنون این بخشنامه در بعضی از استانها اجرایی شده است.
 
نماینده مردم اهواز با بیان اینکه متاسفانه هنوز بخشنامه پرداخت حق مرزی برای فرهنگیان استان خوزستان اجرایی نشده است، گفت: این موضوع عادلانه نیست که در بعضی از استانها حق مرزی کارکنان پرداخت شود، حال فرهنگیان که وظیفه تربیت جامعه را برعهده دارد از بخشنامه مستثنی شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون جمعیت فرهنگیان استان خوزستان افزون بر ۵۴ هزار نفر است، افزود: عدم پرداخت حق مرزی به فرهنگیان موجب تزلزل پایه های تعلیم و تربیت استان خوزستان می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فرهنگیان وظیفه تزریق امید و نشاط به دانش آموزان را بر عهده دارند، تاکید کرد: مسئولان باید برای پرداخت حق مرزی کارکنان به ویژه فرهنگیان تصمیم مناسبی را اتخاذ کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سید امید نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
2
من خودم کارمند یکی از سازمانهای خوزستان هستم ما هم نگرفتیم ایکاش برا همه سازمانها پیگیری کنند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
برو بابا بوق بزن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
0
ما هم تو نيروگاه رامين توي گرما داريم كار ميكنيم ولي هنوز خبري از حق مناطق مرزي نشده .
تبريزيا نه اينكه آب و هواي بدي دارن و كلاً شهرشون بمبارون شده (چون مرزين) دارن حق مناطق مرزي ميگيرن.
امسال هرنماينده مجلس كه بتون اين حق رو زنده كنه وبگيره دوباره راي مياره . مطمئنم
تونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
0
0
نظری ندارم
:
:
:
آخرین اخبار