تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۷۰۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد :
افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شادگان
فرماندار شادگان از افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی امروز از افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با صحنه‌سازی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و به نمایش گذاشتن ادوات جنگی به‌کار رفته در هشت سال دفاع مقدس و تصاویر و آثار رزمندگان اسلام، روزهای جنگ، خون، پیروزی و ... دلاورمردی‌های آن دوران را در ذهن هر بیننده‌ای زنده می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته از 31 شهریورماه تا ششم مهرماه سال جاری در اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایشگاه دفاع مقدس، با حضور فرماندار شادگان، امام جمعه موقت شهرستان، فرماندهی نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های محلی در اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان افتتاح شد.

مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح شهرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور تمیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شیخ صوفی امام جمعه موقت، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان اداری و دستگاه‌ها و نهادها، بسیجیان و شهروندان در میدان بسیج برگزار و نیروهای مسلح شهرستان با حمل سلاح و سوار بر موتور و خودروی نظامی رژه رفته و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مفتخرانه به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم قهرمانان ورزش رزمی شهرستان با اجرای حرکات رزمی نمایشی، بر شکوه و جلال مراسم افزودند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار