تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۰۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در اهواز صورت می‌گیرد ؛
برگزاری مسابقه دوی همگانی نیروهای مسلح منطقه خوزستان
به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقه دو همگانی نیروهای مسلح منطقه خوزستان در اهواز برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی قرارگاه عملیاتی جنوب غرب نزاجا امروز اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه دو نیروهای مسلح منطقه استان به میزبانی تیپ 192 زرهی اهواز و قرارگاه عملیاتی جنوب غرب نزاجا با حضور 60 نفر از بلوار ساحلی تا پارک لاله اهواز روز گذشته برگزار شد.

حسین مولا افزود: در پایان این مسابقه به نفرات اول تا دوازدهم لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا شد.

وی ادامه داد: منصور عفری (تیپ 192 زرهی اهواز)، سجاد شاه حسینی (گروه 422 مهندسی)، هادی حسنوند و یوسفی الیاسی هر دو نفر از تیپ 192 زرهی اهواز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند.

مولا گفت: به لحاظ تیمی نیز تیپ 192 زرهی اهواز مقام اول را کسب کرد و تیم‌های گروه 422 مهندسی و قرارگاه منطقه جنوب غرب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مسئول تربیت‌بدنی قرارگاه عملیاتی جنوب غرب نزاجا، داوران این مسابقه را علی فرج روئین‌تن، هوشنگ حسن‌پور، محمد احمدیان و امید اکبریان برشمرد.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقه نیز از پنج نفر از پیشکسوتان ورزش این منطقه تقدیر شد.

مولا گفت: امروز در تالار مهر اهواز نیز مدیران ورزش یگان‌های منطقه در کارگاه آموزشی تحت عنوان حوزه ارزیابی آمادگی جسمانی کارکنان نیروهای مسلح که در منطقه و آموزش مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی در حال برگزاری است حضور یافتند.

مسئول تربیت‌بدنی قرارگاه عملیاتی جنوب غرب نزاجا در پایان بیان کرد: در این کارگاه نیز 60 نفر از مدیران یگان‌های منطقه شرکت کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار