تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۰۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی:شک‌ندارم از پرسپولیس امتیازمی‌گیریم
سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید تیمش برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس به تهران آمده است.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما به تهران آمده‌ایم تا پرسپولیس را تحت تاثیر میزان دوندگی و جسارت بازیکنان‌مان قرار دهیم. روی ضد حملات برنامه ویژه‌ای داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی این تیم باشد. ما باید فکرهای بزرگی داشته باشیم تا مقابل این تیم به نتیجه برسیم. مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین تاکتیک این است که بازیکنان‌تان با تمرکز و با انگیزه بازی کنند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره محرومان تیمش نیز گفت: برای بازی فردا روح‌الله سیف‌اللهی را به دلیل دو اخطاره شدن در اختیار نداریم.

ویسی در ادامه به بازی‌های گذشته تیمش اشاره کرد و گفت: ما پنج هفته است که نباخته‌ایم اما در بعضی از بازی‌ها که به نتیجه مساوی رسیدیم، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. متاسفانه روی اشتباه‌های فردی گل دریافت می‌کنیم و نتیجه را به تساوی می‌کشانیم.

وی افزود: معتقدم اختلاف تیم‌های صدر و انتهای جدول ناشی از تفکر مربیان است. اختلاف امتیاز، کم است و هر تیم می‌تواند با یک پیروزی جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد. مطمئنا ما برای نباختن و کسب پیروزی به تهران آمده‌ایم و شک ندارم از پرسپولیس امتیاز می‌گیریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار