تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۷۰۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ:
نفت را نبریم،برد برابر استقلال هم‌ارزشی‌ندارد
سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: ما سراسر هفته‌ گذشته را به این صورت با بازیکنانمان کار ‌کرده‌ایم که اگر نتوانیم مقابل نفت تهران پیروز شویم، پیروزی مقابل استقلال تهران ارزشی ندارد.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران، اظهار کرد: نفت تهران در صورتی که اجازه فضاسازی به آن داده شود، تیم با کیفیتی است. ما امیدواریم که در بازی فردا یک بازی محکم و خوبی را شاهد باشیم و فضای بازی سازی را به نفت تهران ندهیم و امتیازات را در اهواز نگه داریم.

وی خاطر نشان کرد: از هواداران می‌خواهیم که حامی تیم ما باشند و با توجه به این که ما سه ماه است با این تعداد بازیکنان اندک کار می‌کنیم از ما حمایت کنند، چرا که حمایت آن ها، بازیکنان مان را شجاع و به بازی کردن ترغیب می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش، بیان کرد: بهمن کامل را در بازی با استقلال تهران به خاطر مصدومیت از ناحیه عضله کشاله ران برای این دیدار در اختیار نداریم. آرش افشین هم که خودتان موضوع آن را می‌دانید.

وی در پاسخ به این سوال که شما به دنبال جذب بازیکن هستید یا خیر؟ گفت: یقینا ما به دنبال این موضوع هستیم. ما به مشکلات تیم‌مان در بخش حمله آگاهیم و به دنبال آن هستیم که این مشکل را حل کنیم ولی هنوز بازیکن مناسبی پیدا نکرده‌ایم. درباره آن مهاجم ازبکستانی هم باید بگویم که او رضایت کادر فنی را جلب نکرد. اکنون ترجیح می‌دهیم شانس را به یک بازیکن جوان و خوزستانی بدهیم. به هر حال ما به دنبال جذب بازیکن ایرانی یا خارجی هستیم که بتواند در این خط به ما کمک کند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز را با توجه به تمرین روز گذشته ‌تان (چهارشنبه) چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطر نشان کرد: این زمین نسبت به بازی مقابل پرسپولیس بسیار بهتر شده است.

وی در پایان گفت: من برای هر بازی محاسبه خاصی نمی‌کنم. همان قدر به بازی فردا امیدوار هستم که به بازی پرسپولیس، استقلال تهران و حتی رئال مادرید. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و لحظات تعیین کننده نتایج هستند، به خاطر همین است که 90 دقیقه‌ آن جالب است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار