تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۷۱۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان :
افتخار مي‌کنم در خوزستان 7 امتياز گرفتيم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گرفتن هفت امتیاز از سه تیم خوزستانی در آب و هوای این استان را افتخارآمیز می داند.

علیرضا منصوریان پس از تساوی تیمش برابر فولادخوزستان در نشست خبری اظهارکرد: کیفیت بازی بسیار بالا بود، چرا که هر دو تیم از بازی تهاجمی استفاده می کردند. ما سعی داشتیم از موقعیت ها استفاده کنیم، ضمن این که از کنترل تیم حریف نیز به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اما دو تیم در نواختن ضربات نهایی موفق نبودند و قدر موقعیت های به دست آمده را نمی دانستند. فولاد خوب فوتبال بازی می کرد اما تیم ما نسبت به آن ها سرتر بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر کمی خوش شانس بودیم به سه امتیاز می رسیدیم اما به همین تک امتیاز هم قانع هستیم. می خواهم این را بگویم که گرفتن هفت امتیاز از سه تیم خوزستانی در این آب و هوای خوزستان برای من افتخارآمیز است.

وی افزود: اما سازمان لیگ هم باید در نوع برنامه ریزی اش تامل کند. تیم ما تماشاگر ندارد اما نباید ما را سه بار مجبور به سفر کردن به خوزستان کنند.

منصوریان با بیان این که تاکتیک تیم من در مقابل هر حریف خاص است، گفت: برای تاکتیک تیمی حریف خودمان برنامه ریزی می کنیم. ما امروز در مقابل تاکتیک تیمی فولاد، ورزشگاه غدیر و هواداران فولاد که خود یک تاکتیک علاوه بر تاکتیک تیمی فولاد است، مبارزه کردیم. ما خوب عمل کردیم و می توانستیم پیروز میدان هم باشیم.

وی بیان کرد: ما دنبال قهرمان شدن در لیگ برتر نیستیم اما نگاهی به کسب سهمیه و مطرح کردن جوانان مان داریم، ضمنا تا هفته بیستم هیچ کس نمی تواند پیش بینی قهرمان شدن یا دنبال قهرمانی بودن را داشته باشد؛ چرا که رقابت در لیگ برتر بسیار نزدیک است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار