تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۷۱۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد اندیمشک خبر داد :
اکران رایگان آثار سینمایی دفاع مقدس در اندیمشک
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از اکران رایگان آثار سینمایی دفاع مقدس برای شهروندان این شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی امروز اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فیلم‌های فاخر سینمایی دفاع مقدس به صورت رایگان برای عموم شهروندان در تالار خورشید این شهرستان اکران خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی مختلفی به همت دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان در حال اجراست و شهروندان این شهر نیز استقبال خوبی از این برنامه داشته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: این آثار سینمایی از شنبه 5 مهر و در دو سانس شش تا هشت؛ و 18 تا 22، به مدت سه شب برای شهروندان اندیمشکی به نمایش گذاشته خواهند شد.

مهدوی خاطر نشان کرد: همچنین نمایش «هراسه» با مضمون دفاع مقدس به کارگردانی مهدی آشوغ که در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان خوزستان حائز رتبه برتر شده و نمایش به «موازات» به کارگردانی امین آبان نیز به مدت دو شب برای عموم شهروندان در سالن نمایش تالار خورشید به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان در خصوص دفاع مقدس نقش هنرمندان غیرقابل تردید است، تصریح کرد: هنرمندان رشته‌های مختلف باید در مقابل آسیب‌هایی که به این دوران وارد می‌شود، عکس‌العمل مناسب نشان داده و با تولید آثار فرهنگی و هنری به مقابله با این توطئه‌ها بپردازند.

این مسئول در پایان عنوان کرد: اعتلای فرهنگ جامعه از فرهنگ دفاع مقدس سرچشمه می‌گیرد و باید ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس هنرمندانه به آحاد افراد جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان ارائه شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: دفاع مقدس ، اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار