تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۷۱۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله موسوی جزایری:
کشورهای غربی قابل اعتماد نیستند
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به سازمان ملل، گفت: به کشورهای غربی نمی‎توان اعتماد کرد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به سازمان ملل اظهارداشت: غربی‎ها چهره منافق خود را به دنیا نشان دادند.

امام جمعه اهواز در ادامه با بیان این که از مسؤولان مذاکره کننده حمایت خواهیم کرد، افزود: مسیر ما اسلام است و مسؤولان در مذاکرات جز با صداقت از هیچ روشی استفاده نخواهند کرد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به صبر ملت در برابر تحریم های ناعادلانه دشمنان گفت: امروز دنیا شاهد نتیجه صبر و استقامت ملت ایران است.

به کشورهای غربی نمی‎توان اعتماد کرد

نماینده ولی فقیه با بیان این که انقلاب اسلامی از ابتدا مواضع حق طلبانه داشته است، ابرازداشت: خیانت در وجود دشمنان است؛ از این رو نمی‎توان به کشورهای غربی اعتماد کرد.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به واقعه تلخ 7 مهر ماه، افزود: شهادت فرماند‎های ارتش در حادثه سقوط هواپیمای 330 غم انگیزترین روز در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی در ادامه با بیان اسامی شهیدان فکور، نامجو، کلاه‎دوز، فلاحی و جهان آرا اظهارداشت: شهیدان سرمایه‎های انقلاب هستند.

تشریفات و تجملات زندگی مشترک را تباه خواهد کرد

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با تبریک به مناسبت سالروز پیوند مبارک امیرمؤمنان(ع) با حضرت فاطمه زهرا(س)، تأکیدکرد: این روز به سبب همین اتفاق مبارک روز ازدواج جوانان نام گرفته است.

نماینده ولی فقیه با بیان این که قناعت باید مبنای زندگی مشترک باشد، خاطرنشان‎کرد: زوج‎های جوان با قناعت و سازگاری می‎توانند زندگی مشترک خود را به بهشت تبدیل کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز افزایش سن ازدواج جوانان را مهم ترین عامل تحدید نسل خواند و گفت: مسؤولان و مردم وظیفه باید با حمایت از جوانان مشکلات ازدواج را حل کنند.

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که مؤمنان باید زمینه‎های برگزاری مراسم ازدواج جوانان را فراهم کنند، اظهار‎داشت: مؤمنان با پیش‎قدم شدن در کاهش هزینه‎های ازدواج بار سنگین جشن ازدواج را از دوش نسل جوان بردارند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان زندگی مشترک بر مبنای رضایت خداوند را لذت بخش توصیف کرد و بیان‎داشت: تشریفات و تجملات زندگی مشترک را به تباه خواهد کشاند.
:
:
:
آخرین اخبار