تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۷۱۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:
در جذب پزشک متخصص محدودیتی نداریم
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: باتغییر نظام پرداخت و حق الزحمه پزشکان در سال جاری و توجه ویژه ای که در این بخش به خوزستان شده هم اکنون در جذب پزشک متخصص برای کادر درمانی زیرپوشش تامین اجتماعی با مشکل و محدودیتی خاصی رو به رو نیستیم.

دکتر داریوش پناهی زاده روز جمعه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در مرکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: در جذب پزشک جراح به دلیل اینکه در کل کشور تعداد پزشکان جراح کم است مشکلاتی در بیمارستان های وابسته به تامین اجتماعی در استان بخصوص مسجدسلیمان وجود دارد ولی امید است این مشکلات با تدابیری که اندیشیده شده به حداقل برسد.

وی در ادامه از جذب 10پزشک متخصص برای مراکز زیرپوشش در کل استان خبر داد و گفت: این پزشکان با تخصص های اطفال ، داخلی ، زنان و زایمان و بیهوشی تا آخر ماه امسال در مراکز بیمارستانی زیر پوشش به کار مشغول می شوند.

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه در کادر درمانی مراکز زیرپوشش هنوز کمبود وجود دارد ابراز امیدواری کرد با دریافت مجوزهای بعدی از سازمان متبوع در سال های آینده کمبود کادر درمانی به حداقل برسد.

دکتر پناهی زاده در خصوص آزمون استخدامی امروز که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد گفت: در این آزمون چهار هزارو 400نفر داوطلب شرکت کردند که در نهایت 101نفر در بخش درمان و 55نفر در بخش بیمه ای جذب می شوند.

وی گفت: 101 نفر پذیرفته شده بخش درمان شامل پرستاری ، اتاق عمل ، مامایی ، علوم آزمایشگاهی ، رادیولوژی ، پزشکی و داروسازی در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان امام موسی کاظم(ع) ماهشهر که خرداد ماه پارسال با حضور رییس جمهوری وقت افتتاح شد جذب می شوند.

وی با بیان اینکه این آزمون دو مرحله ای شامل امتحان کتبی و مصاحبه و گزینش است ابراز امیدواری کرد مستخدمین جدید طی سه ماه آینده دعوت به کار شوند.

محمد مهدوی نماینده سازمان تامین اجتماعی در برگزاری این آزمون گفت: این آزمون به منظور عدالت استخدامی و رعایت حقوق داوطلبان به صورت سراسری برگزار شد.

وی گفت: در این مرحله 101نفر در بخش درمانی و 55نفر در بخش بیمه ای استان خوزستان به صورت قراردادی جذب می شوند.

در استان خوزستان شش بیمارستان و 24مرکز درمانی ، پلی کلینیک و دی کلینیک به دو میلیون و 500هزار بیمه شده اصلی و تبعی که معادل 57درصد جمعیت استان هستند خدمات رایگان ارایه می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار