تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۷۱۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز صدور مجوز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان كارون
ريیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کارون گفت: متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای اخذ مجوزات قانونی اقدام كنند.

داود سالمی در این باره گفت: در حال حاضر در شهرستان کارون تنها یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز قانونی است. در حالی که با توجه به گستره شهرستان ظرفیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بیشتری را دارا است.

سالمی اظهار داشت: راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال‌زایی جوانان و ارايه خدمات عمومی برای شهروندان و همچنین توسعه صنعت گردشگری شهرستان کارون را به دنبال داشته باشد.

او افزود: از طریق مجوز خدمات مسافرتی و گردشگری می‌توان در خصوص تنظیم روادید و برپایی تورهای گردشگری داخلی و خارجی با رعایت قوانین ایرانگردی و جهانگردی فعالیت کرد.

سالمی ادامه داد: از جمله کارایی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان کارون برپایی گشت‌های داخلی هدفمند ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار جامعه می‌باشد که در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که کلیه فرایند اعطای مجوز از طریق سامانه اینترنتی استکلیه متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای اخذ مجوزات قانونی می‌توانند به سامانه www.ta.ichto.ir مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار