تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۱۰۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز خبر داد :
3 فوتی و 6 مصدوم در 2 تصادف در رامهرمز
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز گفت: بر اثر تصادف جداگانه در محورهای رامهرمز به رامشیر و رامهرمز به بهبهان، سه نفر فوت و شش نفر مصدوم شدند.

حسین رستمی امروز اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی و یک دستگاه پراید در کیلومتر 25 محور رامهرمز به رامشیر یک نفر فوت و چهار نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: این تصادف ساعت 20 دقیقه بامداد امروز شنبه رخ داد که راننده تریلی مجهول‌الهویه فوت کرد و چهار نفر سرنشین پراید به نام‌های مرضیه عیدی‌نژاد، متین و مبین شولی‌پور و روح‌الله شولی مصدوم شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز عنوان کرد: فوتی حادثه و مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی رامهرمز، رامشیر و هلال احمر به بیمارستان امام خمینی(ره) رامهرمز انتقال داده شدند.

رستمی همچنین گفت: ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه نیز در کیلومتر 20 محور رامهرمز به بهبهان بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس دو نفر از سرنشینان خودرو به نام‌های فروغ زنگنه 30 ساله و ابوالفضل طهماسبی دو ساله فوت شدند و دو نفر دیگر به نام‌های منصور زنگنه 50 ساله و بیژن طهماسبی 41 ساله مصدوم شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز در پایان گفت: مصدومان و فوتی حادثه با دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی رامهرمز به بیمارستان امام رامهرمز و سپس به بیمارستان گلستان اعزام شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار