تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۱۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان:
شکست حصر آبادان سرنوشت جنگ را تغییر داد
یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تبریک پنج مهر سالروز شکست حصر آبادان گفت: شکست حصر آبادان سرنوشت جنگ را تغییر داد.

سید حسین دهدشتی روز شنبه ، پنج مهر را روزی تاریخی و فراموش نشدنی برای ملت ایران اسلامی خواند و افزود: دشمن متجاوز بعثی در این روز نخستین شکست خود را مقابل ملت مقاوم ایران متحمل شد.

وی با اشاره به شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه اظهار داشت: این عملیات در پنجم مهرماه سال 61 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اجرا شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات پیروزمندانه ثامن الائمه مقدمه ای برای پیروزی های رزمندگان اسلام در عملیات های فتح المبین و بیت المقدس و آزادی سازی خرمشهر بود.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری آیین های گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان گفت: متاسفانه این روز تاریخی به خوبی به مردم معرفی نشده است.

دهدشتی پنج مهر را روزی ملی خواند و اضافه کرد: وحدت و هماهنگی مردم آبادان و نیروهای ارتش و سپاه منجر به شکست حصر آبادان شد.

وی اظهار کرد: پیروزی ها و شکست ها و تلخی ها و شیرینی های هشت سال دفاع مقدس باعث عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران افزود: ارزش های هشت سال دفاع مقدس باید ثبت و به نسل های آینده منتقل شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار