تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۱۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادریس پور خبر داد:
گزارش‌خرمشهردراختیار‌شهرداری‌تهران‌قرارمی‌گیرد
عضو شورای شهر خرمشهر از تحلیل وضعیت خرمشهر و در اختیار گذاشتن این گزارش تحلیلی به سازمان مشاورین شهرداری تهران خبر داد.

سید جواد ادریس پور عنوان کرد: آسیب شناسی نقاط ضعف و قوت دوره های شهرداری و شورای قبل که همگی بسیج شده بودند تا خرمشهر آباد شود ولی نشد، از نکات مهمی است که به سازمان مشاورین شهرداری تهران ارسال می شود.

وی افزود: بین سه تا 10 روز آینده نیز کمیته ای از سازمان مشاورین تهران از سوی محمدباقر قالیباف شهردار تهران تشکیل و به خرمشهر اعزام می شوند.

ادریس پور به وظایف این گروه اعزامی به خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه این گروه مشاور برنامه ریزی و بررسی کارشناسی مشکلات شهری خرمشهر است.

رئیس شورای شهر خرمشهر در پایان گفت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که بعدازظهر پنج شنبه به خرمشهر سفر کرده بود و در بین شهرداران کلانشهرهای کشور حضور پیدا کرده بود نیز اعلام کرد که هر کدام از شهرداران یک پروژه در خرمشهر به نام خود ثبت کند و در صورت نیاز نیز وزارت کشور هم حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

تخصیص کمک مالی شهرداری تهران به مبلغ پنج میلیارد تومان به خرمشهر روز پنج شنبه توسط محمد باقر قالیباف شهردار تهران در خرمشهر اعلام شد. در پی آن قرار شد شهرداری تهران تا چند روز آینده گروه کارشناسی برای بررسی وضعیت خرمشهر سفر کنند و در خصوص این صرف این مبلغ تصمیم گیری کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار