تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۷۱۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
كارها به صورت سطحي صورت مي‌گيرند و كار عمقي انجام نمي‌ شود
انجام كارهاي مقطعي نيز باعث مي‌شود كار عالمانه‌اي صورت نگيرد. ما در واقع به صورت روزمره كار مي‌كنيم و حداكثر برنامه‌ها براي چندماه آينده است / انجام كارهاي مقطعي نيز باعث مي‌شود كار عالمانه‌اي صورت نگيرد. ما در واقع به صورت روزمره كار مي‌كنيم و حداكثر برنامه‌ها براي چندماه آينده است
سيدجعفر حجازي، در خصوص ميزان پيشرفت ورزشگاه پنج هزار نفري الغدير اهواز و هدف از ايجاد طرح جامع ورزش استان به ایسنا گفت: مشكلات استان ناشي از چند كار اساسي است كه يكي از اين مسايل بي‌ثباتي مديريت در استان است. استان به واسطه مشكلات متعدد نمي‌تواند با چرخش‌هاي مكرر كار اساسي انجام دهد. كارها به صورت سطحي صورت مي‌گيرند و كار عمقي انجام نمي‌شود در نتيجه استان هيچ وقت حركت رو به جلويي ندارد. حركت‌ها هميشه در حد رفع بحران است نه توسعه و پيشرفت.
 
 وي افزود: انجام كارهاي مقطعي نيز باعث مي‌شود كار عالمانه‌اي صورت نگيرد. ما در واقع به صورت روزمره كار مي‌كنيم و حداكثر برنامه‌ها براي چندماه آينده است. كار كوتاه مدت به معناي نبود تحقيق، مطالعه و بررسي است. اگر قرار باشد استان رشد و پيشرفت كند بايد تمام موضوعات آن جامعيت داشته باشند. شايد بعضي كارها در استان از لحاظ تقدم و تاخر زودتر شروع شوند اما نمي‌توان آن‌ها را بدون برنامه انجام داد.
 
وي اظهار داشت: نبود آمايش استاني يكي از اشكالات استان بود و تا آمايش استان درست نشود مابقي طرح‌ها ابتر است. يكي از آفات موقت بودن عدم توجه به كار عالمانه است. تهيه سند توسعه يكي از كارهايي بود كه متاسفانه مديريت قبلي ورزش به اين‌ها نمي‌پرداخت اما با نگاه فردي كه ديد متفاوتي به ورزش داشت اين مسايل حل شد. طرح جامع ورزش سندي است كه از امسال منابع را طبق آن هدف‌گذاري مي‌كنيم.

او خاطرنشان كرد: تهيه كردن طرح جامع قطعا مفيد بوده و تحولي در ورزش ايجاد خواهد كرد كه در يكي‌_‌دو سال آينده نتايج آن را خواهيد ديد. در خصوص استاديوم الغدير نيز كه تا قبل از دولت نهم و دهم كاملاً تعطيل بود و پيشرفتي كمتر از 27 درصد داشت بايد بگويم كه در نظر داريم آن‌ را با تجهيزات مناسب‌تري افتتاح كنيم. اين استاديوم با برنامه‌هايي كه براي آن داريم فقط يك استاديوم نيست بلكه يك دهكده المپيك است و كه اگر آن را درحال حاضر افتتاح و پايان يافته اعلام كنيم متضرر مي‌شويم. اين استاديوم بهمن 90 با كيفيت بالاتري افتتاح مي‌شود.

:
:
:
آخرین اخبار