تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۷۱۰۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: هدفم القای ذهنیت پیروزی به نفت مسجدسلیمان است
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید هدف من این است که ذهنیت شکست را از تیم دور و ذهنیت پیروزی را به آن القا کنم.

بهروز مکوندی اظهارکرد: ما در ابتدا باید بازی با تیم فولادخوزستان در هفته یازدهم را پشت سر بگذاریم، چرا که در این فاصله زمانی کوتاه که چهار پنج روز تا این دیدار زمان باقی داریم نمی توانیم در زمینه جذب بازیکن کاری انجام دهیم.

وی افزود: ولی پس از آن در فاصله تعطیلی مسابقات سعی می کنیم باتوجه به این که دو بازیکن تیم مان را به دلیل ابطال کارت پایان خدمت از لیست مان خارج شده اند، بازیکن جذب کنیم. بازیکنانی را مدنظر داریم و آن زمان شروع به صحبت کردن با آن ها می کنیم. ما در این زمینه اولویت بندی می کنیم که در چه نقاطی تیم مان ضعف دارد و تلاش می کنیم در این نقاط، بازیکن جذب کنیم تا خودمان را به نیم فصل برسانیم و بتوانیم چند بازیکن دیگر به مجموعه مان اضافه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم حاشیه ای که روی سکوها و بین تماشاگران است و فاصله ای که بین هواداران که همان حامیان اصلی ما هستند و تیم ایجاد شده است، با نزدیک کردن آن ها به تیم، برطرف کنیم. همچنین باید بتوانیم مسایل و مشکلات مالی را حل کنیم که مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را به کار بسته تا این مشکلات را حل کند تا در واقع ما بتوانیم با خیال راحت تری کار کنیم.

وی بیان کرد: ما باید بتوانیم مشکلات روحی - روانی تیم را هم که به واسطه شکست ها و عدم نتیجه گیری به وجود آمده است، برطرف کنیم. تیم ما اولین سال حضورش در لیگ برتر است و تجربه این لیگ را ندارد و بازیکنان مان جوان هستند و باید سعی کنیم مسایل روحی - روانی را نیز به صورتی حل کنیم.

مکوندی در پاسخ به این سوال که مشکل نفت را در چه خطوطی می بینید؟ گفت: اگر به جدول نگاه کنید تیم ما در دو بخش اساسی با مشکل مواجه است؛ تیم در 10 بازی‌ای که انجام داده چهار گل زده است و یکی از مشکلات اساسی ما در بخش گلزنی است. همچنین در این 10 دیداری که داشته ایم، 16 گل دریافت کرده ایم که این نشان می دهد در بخش دفاعی هم با مشکل مواجه هستیم و باید بتوانیم در این دو بخش که کل مجموعه تیم مان می شود، به فکر چاره اندیشی باشیم.

وی با بیان این که در نیم فصل تمام تمرکزمان جذب بازیکن در بخش حمله و دفاع خواهد بود، عنوان کرد: ان شاالله اگر بتوانیم تا نیم فصل شرایط نسبی ای برای تیم به وجود بیاوریم و با این شرایط خودمان را به نیم فصل برسانیم و ذهنیت دور کردن شکست و رسیدن به پیروزی را در تیم به وجود آوریم، می توان شرایط تیم را بهتر کرد. هدف ما این است که ذهنیت شکست را از تیم دور و ذهنیت پیروزی را به آن القا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: اعتقاد من بر این است که شرایط فعلی بسیار سخت تر از ابتدای فصل و شروع مسابقات است؛ چرا که آن موقع برای بستن یک تیم و تمرینات بیشتر، زمان داشتیم و می توانستیم راحت تر و با آرامش بیشتری کار کنیم در حالی که اکنون باتوجه به این که انتهای جدول هستیم و شرایط مان از نظر گل زده و خورده و ذهنیتی که از نظر شکست در تیم مان به وجود آمده است و همچنین فاصله ای که بین هواداران و تیم ایجاد شده، کار را خیلی سخت تر می کند.

وی تصریح کرد: ما اکنون در شرایطی هستیم که نمی توانیم به راحتی تیم مان را از نظر مهره تقویت کنیم و امیدوارم بتوانیم در این شرایط خودمان را حفظ کنیم و این شرایط را بپذیریم. همه باید بدانیم در چه شرایطی قرار داریم و با آرامش کار و به یکدیگر کمک کنیم تا تیم مان در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

مکوندی در ادامه با تشکر از کادر گذشته تیم، گفت: از باقری نیا و همکارانش که تا این جای کار قبول زحمت و تلاش کردند، صمیمانه تشکر می کنم. عدم نتیجه گیری تیم چیزی از زحمات کادر قبلی کم نمی کند و قدردان زحمات همکاران قبلی مان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد که در این شرایط سخت هدایت نفت را بر عهده گرفتید؟ بیان کرد: به هر حال من یک مربی هستم و هدایت تیم به من پیشنهاد شد و علاقه من به تیم شهرم که با آن زندگی کردم و به لیگ برتر صعود کردم، باعث شد که این شرایط سخت را بپذیرم تا اگر می توانم به تیمم کمک و آن را از این شرایط خارج کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوال دیگری که آیا امسال نفت می تواند در لیگ برتر بماند و چقدر امید به بقای آن دارد؟ گفت: اگر من بتوانم ذهنیت مثبت را به تیم القا کنم، می توانیم شرایط مان را بهتر کنیم. نگاه من هیچ موقع فرار از شکست نیست بلکه نگاهم به دست آوردن پیروزی است. فکر می کنم اگر بشود چنین ذهنیتی را در تیم به وجود آوریم، به دست آوردن هر جایگاهی در هر لیگی امکان پذیر است.

وی بیان کرد: من آمده ام تا به همراه تیمم پیروزی به دست آورم و نگاهم این نیست که فقط تیم در لیگ حفظ شود. نگاه من خیلی بالاتر و وسیع تر است؛ من با ذهنیت پیروزی و نه با ذهنیت فرار از شکست به تیم نفت آمده ام.

مکوندی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از هواداران تیم دارید؟ گفت: تماشاگران خوب مسجدسلیمانی علاقه مند به تیم و شهرشان هستند و می خواهند تیم شان پیروزی به دست آورد، دارای جایگاه مناسب و از نظر شخصیتی هم برتر باشد و این که می بینند تیم شان انتهای جدول است، برای شان سخت است. البته در چنین شرایط سختی است که تیم نیاز به حمایت آن ها دارد و اگر با آرامش تیم شان را حمایت کنند، هر چیزی امکان پذیر است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار