تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۱۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آبفای حمیدیه خبر داد :
بازسازی و اصلاح شبکه آب دولت‌آباد حمیدیه
رئیس اداره آبفای حمیدیه از بازسازی و اصلاح شبکه آب دولت‌آباد این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کریم پاک‌نیت امروز اظهار داشت: به‌منظور تقویت فشار آب دولت‌آباد شهرستان، ضمن برآورد هزینه و تعیین پیمانکار اجرایی در آینده‌ای نزدیک وارد عمل خواهیم شد.

وی افزود: در گذشته و در منطقه کوی کارگران این شهرستان، اصلاح شبکه آب به طول هفت کیلومتر صورت گرفته بود که بعد از وارد مدار شدن، راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب حمیدیه با توجه به اینکه شهرداری پس از انجام این اصلاح شبکه ملزم به ورود به بحث آسفالت منطقه مذکور بوده، تصریح کرد: به علت نبود آب در این شبکه و عدم تشخیص وجود نشتی آب به‌منظور پیشگیری از دوباره‌کاری و صرف هزینه، امکان اجرای آسفالت وجود ندارد.

پاک‌نیت تاکید کرد: این شبکه باید هر چه سریع‌تر وارد مدار شود تا به بخش اعظمی از مشکلات پایان دهد.

وی همچنین از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در مسیر لوله خط انتقال آب خام 600 (از پشت سد تنظیمی کرخه به سمت تصفیه‌خانه مرکزی) در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: حدود سه سال است این لوله خط انتقال به طول 12 کیلومتر از نوع (جی‌آرپی، الیاف فشرده) راه‌اندازی شده که اخیرا با وجود نصب تابلوی عدم تخلیه نخاله ساختمانی در مسیر لوله مذکور، شاهد این امر بوده‌ایم.

این مسئول در پایان عنوان کرد: احتمال شکستن لوله به دلیل شکنندگی آن در این نقاط می‌رود، بنابراین لازم است نهاد مربوط به این امر، هرچه سریع‌تر برای پاکسازی این نخاله‌های ساختمانی وارد عمل شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار