تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۷۱۱۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسینی‌ نژاد:
موانع گاز کشی آبادان باید برداشته شود
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: موانع گازکشی آبادان باید برداشته شود زیرا طبق مصوبه معاون رئیس جمهور سیستم‌های دولتی نمی‌ توانند مجوزهای یکدیگر را متوقف کنند.

سید ناصر حسینی ‌نژاد شامگاه گذشته در جلسه رفع مشکلات شبکه گازرسانی آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد: بخشی از منطقه سلیچ غربی آبادان بدون گاز است. باید محدودیت‌های شبکه گازکشی در آبادان بررسی شود که البته نقدینگی بخشی از این محدودیت‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان خاطرنشان کرد: مقرر شده بود تا زمین‌هایی در شهر آبادان در اختیار شرکت گاز گذاشته شود ولی تا کنون این امر محقق نشده است.

حسینی ‌نژاد تصریح کرد: شهردار آبادان باید پاسخگو باشد که چرا به عنوان مسئول اجرایی این شهر، بعضی پروژه‌های گازرسانی را جمع‌آوری کرده است.

وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که مشکلات گازکشی رفع شود زیرا تا کنون خسارت‌های فراوانی به پیمانکاران شرکت گاز وارد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر همگرایی خوبی بین فرماندار و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

حسینی‌نژاد بيان كرد: طبق مصوبه معاون رئیس جمهور سیستم‌های دولتی نمی‌توانند مجوزهای یکدیگر را متوقف کنند.

 شهردار آبادان باید در جلسات شرکت کند

عزیزالله شهبازی، فرماندار آبادان اظهار کرد: از شهردار آبادان به شدت ناراحت هستیم زیرا وی باید به همراه رئیس آبفا و مجری فاضلاب آبادان در این جلسات حضور داشته باشد.

وی عنوان كرد: در حال حاضر مشکلات به وجود آمده ناشی از ناهماهنگی‌ها است و هرجا که لازم باشد من شخصا براي حل موضوع ورود پيدا مي كنم و مجوز لازم را ارائه می ‌دهم.

مسئولان حاضر در این جلسه نسبت به عدم حضور شهردار آبادان معترض بودند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار