تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۷۱۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كريمي: دايي چنين شخصيتي ندارد
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي دايي چنين شخصيتي ندارد كه بخواهد به هواداران پرسپوليس خط بدهد.

به گزارش فارس، علي كريمي در نشست خبري پيش از بازي فردا با شهرداري تبريز، در مورد اينكه گفته از پست خود در پرسپوليس ناراضي است، اظهار داشت: نمي‌دانم كدام روزنامه چنين نقل قولي از من آورده كه ناراضي هستم. متاسفانه در فوتبال ما برخي مطبوعات مصاحبه‌هاي خيالي انجام مي‌دهند. من فقط مصاحبه‌هايي كه سايت شخصي خودم منتشر مي‌كند را گردن مي‌گيرم و بقيه را قبول ندارم.

كاپيتان پرسپوليس در مورد اينكه از عملكرد خود در دو بازي گذشته رضايت دارد يا نه، گفت: نه من هيچكدام از بازيكنان نبايد از عملكرد خود بازي راضي باشيم. دو بازي حساس را از دست داديم و بايد جبران كنيم. اميدوارم اين اتفاق در بازي با شهرداري رخ بدهد و اين تيم را شكست دهيم. البته كار آساني نيست. هيچكدام از تيم‌هاي برتر حريفان آساني نيستند و همه تيم‌هاي خوبي هستند اما ما فردا بايد 3 امتياز خانگي را بگيريم و پاسخگوي محبت هواداران باشيم.

كريمي در مورد اينكه سعي مي‌كند تلاش بيش از اندازه خود براي موفقيت تيم را به ساير بازيكنان نيز منتقل كند، گفت: من هميشه سعي مي‌كنم براي تيمم مؤثر باشم. شايد گاهي اوقات نتوانستم چنين كاري كنم اما كاپيتاني وظيفه من را سنگين‌تر مي‌كند تا هم از نظر اخلاقي و فني بيشتر تلاش كنم. تلاش ساير بازيكنان به خودشان بستگي دارد كه از روش من استفاده كنند يا نه، من چيزي را به زور به هم تيمي‌هايم تحميل نمي‌كنم. آنها صلاح كار خودشان را مي‌دانند.

اين بازكين تاكيد كرد: كاپيتاني آنقدر ارزش ندارد كه براي يك تيم حاشيه درست كند. اين بازوبند شايد 5 گرم هم وزن نداشته باشد كه در تيم ملي و برخي باشگاه‌ها حاشيه‌ساز مي‌شود. قطعا مربي بازوبند را به بازيكني مي‌دهد كه فكر مي‌كند بهتر مي‌تواند تفكراتش را در زمين پياده كند و اين نقش را به او مي‌دهد. من همين را در حضور استيلي اعلام مي‌كنم كه اگر مي‌خواهند بازيكن كاپيتاني را از من بگيرند و به بازيكن ديگري بدهند. من گلايه نمي‌كنم.

كريمي در مورد اينكه به عقيده او چه دليلي باعث بي‌تابي هواداران پرسپوليس شده و آيا كسي به آنها خط مي‌دهد كه عليه كادر فني پرسپوليس از بازي اول شعار مي‌دهند، يا نه، خاطرنشان كرد: برخي اين مسئله را به دايي منتسب مي‌كنند اما دايي چنين شخصيتي ندارد. گاهي مي‌خواهيم حرف خودمان را به كرسي بنشانيم و آنهايي كه در پرسپوليس شغل وجايگاه داشتند و اكنون ندارند مي‌خواهند از اين حربه استفاده كنند.

وي گفت: هواداران پرسپوليس بايد صبر بيشتري داشته باشند. تازه به هفته سوم ليگ رسيده‌ايم. بعد از بازي با ملوان كه ما گل زديم هواداران تا دقيقه آخر تيم را تشويق كردند و من به عنوان دوست و برادر كوچكتر از آنها مي‌خواهم كه صبر داشته باشند تا تيم موفق شود. طبيعي است كه بازيكنان كادر فني تيم تلاش مي‌كنند تيم موفق شود و ما نياز به زمان داريم. اميدوارم نمايش خوب فوتبال ما از فردا در ديدار با شهرداري تبريز آغاز شود.
برچسب ها: کریمی ، دایی
:
:
:
آخرین اخبار