تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۷۱۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت
برگزاری مسابقه کتابخوانی در شهرستان کارون
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کارون از برگزاری مسابقه کتابخوانی مکتوب در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

هاشم حمیداوی امروز اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن رشادت‌های دلیرمردان بی‌ادعای این حماسه ماندگار، مسابقه مکتوب کتابخوانی در سطح شهرستان کارون در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقه با هدف آشنایی نسل جوان جامعه و زنده نگهداشتن ارزش‌ها و آرمان‌های جنگ تحمیلی و انتقال آن بین جوانان اجرا می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کارون گفت: سئوالات طراحی شده مسابقه از متن فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره کتاب و کتابخوانی تحت عنوان «من و کتاب» اخذ شده و در چهار نوع نمونه سئوالات در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته، بخش قابل توجه این کتاب چکیده‌ای از نظرات و تقریظات رهبر معظم انقلاب در زمینه کتب دفاع مقدس و جانفشانی دلاور مردان ایران اسلامی است.

حمیداوی اضافه کرد: سئوالات این مسابقه در سطوح کارکنان ادارات و مراکز تحصیلی طراحی شد و این سئوالات در بین جامعه هدف در حال توزیع بوده و خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در مسابقه و دانلود کتاب «من و کتاب» به وبلاگ کتابخانه‌های عمومی کارون به نشانی www.k-karoon.blogfa.com مراجعه کنند.

این مسئول فرهنگی در ادامه گفت: هدایای بسته‌های فرهنگی این مسابقه که برای برگزیدگان و نفرات برتر تهیه شده شامل کتب مرتبط با دفاع مقدس و لوح فشرده مجموعه آثار کامل شهید مرتضی مطهری بوده که دارای ارزشی بالغ بر 3 میلیون ریال است.

وی در پایان به دیگر برنامه‌های دفاع مقدس این شهرستان اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن در هفته دفاع مقدس کتابخانه‌های عمومی شهرستان پذیرای عضویت رایگان از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و بسیجیان غیور منطقه هستند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهرستان کارون
:
:
:
آخرین اخبار