تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۱۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم اهواز از چه كالاهایی در بازار شكايت دارند؟
رييس دفتر شكايات مردمي سازمان صنعت و تجارت خوزستان به وضعيت شكايات مردمي و گزارشات دريافتي از بازار در شهرستان اهواز در 6 ماه گذشته اشاره كرد و گفت: بيشترين شكايات كتبي مردمي دريافت شده مربوط به كالاهايي همچون انواع كولر، يخچال، لوازم خانگي، تعمير خودرو و لوازم يدكي خودرو، موبايل و كابينت بوده است.

ايرج شهسواري اظهاركرد: در این مدت 872 فقره شكايت كتبي مردمي به اين سازمان ارسال شده كه براي تعداد 68 متخلف صنفي پرونده تشكيل و اين پروژه‌ها به اداره تعزيرات حكومتي ارجاع يافته است.

وي افزود:‌ البته علاوه بر اين‌ها بعضي از شكايات مردمي دريافت شده منجر به توافق بين طرفين، تعويض يا تعمير كالا و ارايه خدمات مربوطه يا استرداد مبلغ شده است.

شهسواري تصريح‌كرد:‌ در 6 ماهه امسال از طريق ستاد خبري سامانه 124 تعداد 2 هزار و245 گزارش مردمي از بازار اهواز دريافت‌ شده كه بيشترين شكايات به نان، ميوه و‌ تره‌بار، انواع نوشيدني، خدمات‌ آژانس و تاكسي ‌سرويس‌ها، خدمات كافي‌نت‌ها، لوازم آرايشي و بهداشتي و رستوران‌ها اختصاص داشته است.

رييس دفتر شكايات مردمي سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت:‌ شكايت‌هاي دريافتي سامانه 124 در اختيار اداره بازرسي سازمان صنعت جهت پيگيري قرار مي‌گيرد. این سامانه از ساعت 7:30 تا 20 شب به صورت مستقيم آماده دريافت گزارشات است اما در مابقي ساعات شبانه‌روز به صورت گويا گزارشات را ثبت خواهد كرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار