تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۱۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر خبر داد :
تسطیح یک‌هزارهکتار از اراضی‌کشاورزی رامشیر
فرماندار رامشیر خبر از تسطیح یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر توسط شرکت جهاد نصر تهران داد.

سعید فیوضی امروز اظهار کرد: شرکت‌های جهاد نصر از سال 89 فعالیت خود را به منظور تسطیح و زهکشی بیش از 22 هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر آغاز کرده است.

وی با اشاره به بازدید و نظارت از این شرکت که به اتفاق رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان صورت گرفت عنوان کرد: پتانسیل و ظرفیت عظیم کشاورزی در رامشیر با هیچ کدام از بخش‌های دیگر توسعه قابل مقایسه نیست.

فرماندار رامشیر تصریح کرد: فعالیت شرکت‌های جهاد نصر در منطقه باعث رونق و توسعه چشمگیر صنعت کشاورزی در منطقه خواهد شد و این امر در بلند مدت رشد و توسعه شهرستان را به ارمغان خواهد آورد.

فیوضی در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه شرکت جهاد نصر تهران بیش از 92 درصد نیروهای خود را از بومیان منطقه جذب کرده است گفت: فعالیت شرکت‌های جهاد نصر در منطقه به منظور زهکشی و تسطیح اراضی کشاورزی رامشیر توانسته در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصادی مؤثر واقع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابراز امیدواری کرد با توجه به تعهد شرکت جهاد نصر تهران مبنی بر تسطیح و زهکشی 4 هزار و 520 هکتار از زمین‌های کشاورزی بتوانیم تا سال 95 همه اراضی را تسطیح و زهکشی کنیم.

چهار شرکت جهاد نصر تهران، فارس، آذربایجان‌غربی و کرمانشاه از سال 1389 فعالیت خود را به منظور تسطیح و زهکشی بیش از 22 هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال آغاز کرده و تاکنون بیش از یک هزار هکتار از اراضی شهرستان رامشیر توسط شرکت جهاد نصر تهران تسطیح و زهکشی شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار