تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۱۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد :
زایمان طبیعی رایگان 3889 نفر در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از زایمان طبیعی رایگان 3 هزار و 889 نفر در محدوده فعالیت این دانشکده بعد از اجرای طرح تحول سلامت همزمان با سراسر کشور خبر داد.

نصرالله حسونی بحرینی امروز اظهار کرد: از تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه امسال تاکنون تعداد 3 هزار 889 مورد زایمان رایگان طبیعی به واسطه اجرایی شدن طرح تحول سلامت در کشور در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان صورت گرفته است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بیشترین آمار این زایمان‌های طبیعی یک‌هزار و 142 مورد در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان گزارش شده و بعد از این مجموعه، بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با 981 زایمان طبیعی، بیشترین آمار را در اختیار دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین با ارائه آمار مربوط به ترخیص بیماران با پرداخت تنها 10 درصد هزینه درمان در حوزه فعالیت دانشکده یاد شده، افزود: طبق بررسی‌های ما از نیمه اردیبهشت‌ماه امسال تا به امروز بیش از 17 هزار نفر در طرح تحول نظام سلامت با پرداخت تنها 10 درصد هزینه‌های درمان خود از بیمارستان مرخص شده‌اند.

حسونی بحرینی خاطرنشان کرد: در این میان بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با آمار 5 هزار و 59 نفر ترخیص و بیمارستان آیت‌‎الله طالقانی آبادان با عدد 4 هزار و 539 نفر ترخیص، بیشترین ترخیص با دریافت تنها 10 درصد هزینه‌های درمان از بیمار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: سامانه تلفنی 1590، سامانه پیامک 10009799 و شماره تلفن 4484010 ـ 0631 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در خصوص اجرای هر چه بهتر طرح تحول نظام سلامت در منطقه هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار