تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۱۱۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش‌ 6درصدی‌ تولید نفت‎‌و‌گاز در مسجدسلیمان
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از افزایش رشد 6درصدی تولید نفت و گاز در این شرکت در نیمه نخست امسال خبرداد.

ابراهیم پیرامون روز دوشنبه اظهار کرد: با بررسی های فنی و مقایسه پیش بینی با عملکرد واقعی مشخص شد که برآیند تولید شرکت در این مدت مثبت بوده است.

وی همچنین با ابراز امیدواری بر شتاب بخشی در راه اندازی کارخانه های جدید در حوزه عملیاتی شرکت اضافه کرد: با توجه به پتانسیل خوبی که در تولید نفت نمکی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان وجود دارد شتاب بخشی در راه اندازی کارخانجات نمک زدایی جدید توان تولید شرکت را به میزان مطلوبی افزایش می دهد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از پنج شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که در گستره ای به وسعت 27هزار کیلومتر مربع از ایذه در شمال خوزستان تا استان ایلام و در حوزه جغرافیایی 13 شهرستان فعالیت می کند.

این شرکت قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز خاورمیانه است و از سال 1287 خورشیدی که برای نخستین بار چاه نفت در این شهر فوران کرد تاکنون در خصوص تولید صیانتی از میادین و مخازن نفت و گاز واقع در حوزه عملیاتی اش فعالیت دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار