تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۷۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كشف 4850 تخلف اصناف در خوزستان
معاون بازرسي و نظارت سازمان بازرگاني خوزستان از كشف 4 هزار و 851 تخلف در بازرسي‌هاي ويژه ماه رمضان در استان خبر داد.

به گزارش فارس از اهواز، ابوالقاسم كوره‌چيني ظهر امروز در ستاد تنظيم بازار اظهار داشت: طرح ويژه نظارتي ماه مبارك رمضان از 10 تير ماه آغاز شده و تا 10 شهريور ماه ادامه مي‌يابد.
وي افزود: از ابتداي اجراي طرح تا 18 مرداد ماه مجموعا 4 هزار و 851 تخلف كشف شده است.
كوره‌چيني تصريح كرد: از مجموع اين تخلفات 4 هزار و 62 مورد به تعزيرات معرفي شده‌اند كه ارزش ريالي پرونده‌هاي معرفي شده حدود 3 ميليارد ريال است.
عضو ستاد تنظيم بازار با اشاره به اينكه بازرسي و نظارت بر قيمت كالاها به سه شكل انجام مي‌شود، گفت: با مراجعه بازرسان سازمان بازرگاني به واحدهاي صنفي، از طريق شكايت‌هاي مردمي به تلفن 124 و بخشي نيز در قالب طرح مشترك با نيروي انتظامي و تعزيرات اجرا مي‌شود.
وي بيان كرد: بازرسي‌ها با همكاري 30 هزار و 383 بازرس سازمان بازرگاني، 21 هزار و 706 بازرس از اصناف و 633 ناظر افتخاري انجام مي‌گيرد.
كوره‌چيني افزود: در اين مدت در مجموع 52 هزار و 722 مورد بازرسي صورت گرفته است.
وي همچنين با اشاره به تلفن‌هاو شكايت‌هاي مردمي گفت: 2 هزار و 870 تلفن مردمي در اين مدت انجام شد، كه بر اين اساس يك هزار و 28 فقره تخلف ثبت شده است.
معاون سازمان بازرگاني خوزستان افزود: بر اين اساس 303 نفر بازرس و 85 ناظر نيز به صورت افتخاري فعاليت دارند.
وي با اشاره به نظارت بر قيمت كالاهاي پرمصرف گفت: در اين هفته مرغ كشتار روز 3 درصد كاهش قيمت، از حبوبات عدس قرمز 4 درصد افزايش قيمت و سيب‌زميني نيز 14 درصد كاهش قيمت داشت.
:
:
:
آخرین اخبار