تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۱۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام علیپور:
تشریح برنامه های دهه ولایت در اندیمشک
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری جشنواره برنامه های مختلف تبلیغی، فرهنگی و قرآنی این شهرستان در دهه ولایت خبر داد.

حجت ‌الاسلام سعید علیپور با تشریح برنامه های دهه ولایت از برگزاری برنامه های مختلف تبلیغی، فرهنگی و قرآنی این شهرستان در دهه ولایت خبر داد.

وی در این رابطه گفت: برگزاری دعای پرفیض عرفه به صورت محوری در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام این شهرستان، اعزام مبلغ به مساجد شهرستان، برگزاری جشن عید قربان و توزیع گوشت قربانی و سایر ارزاق بین خانواده های مستمند با همکاری فعالان فرهنگی اندیمشک، برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان در شهرها و شهرک های این شهرستان توسط روحانیون مستقر، برگزاری گفتمان دینی در مساجد و مراکز فرهنگی با موضوع ولایت، بخشی از برنامه های این اداره است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: برگزاری دوره های مختلف آموزش روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جشن های ولایت در طول این دهه مبارکه در سطح مساجد و هیئات مذهبی با همکاری کانون مداحان، همایش تجلیل از فعالان عرصه فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی، مسابقه پیامکی، برگزاری زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام، دیدار با خانواده معظم شهداء، ایجاد ایستگاه های صلواتی و توزیع نقل و شیرینی و شربت در سطح شهرستان از جمله برنامه های اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک است.

وی خاطرنشان کرد: دهه ولایت فرصتی عالی برای ترویج معارف اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت امیرالمومنین علی (ع) است و باید همه فعالان فرهنگی و به‌ویژه مبلغین و ائمه محترم جماعات مساجد از آن بهره بگیرند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار