تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۱۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استیلی:
دیدار حساسی مقابل استقلال خوزستان داریم
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان را برای هر دو تیم حساس دانست.

حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: این بازی برای ما و حریف‌مان بسیار حساس است. استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی است که ویسی، سرمربی آن است و تیمش به خوبی فوتبال بازی می‌کند.

وی بیان کرد: در بازی روز پنجشنبه مانند دیدارهای گذشته‌مان به دنبال فوتبال پاک و سالم هستیم و امیدوارم بتوانیم امتیازهای لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته گذشته نیز بازی خوبی را ارائه داد و در کل تیم‌های ویسی تیم‌های خوبی هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما هفته به هفته شرایطش بهتر می‌شود و مشکلی که داریم در خط دفاع است که به علت آسیب چند بازیکن‌مان در این خط موفق نبوده‌ایم و ان‌شاءالله فردا بازی خوبی را ارائه دهیم.

استیلی درخصوص تعطیلی دو هفته‌ای لیگ بیان کرد: لیگ دو هفته تعطیل است که می‌توانیم روی نقاط ضعف‌مان کار و خودمان را برای بازی‌های آینده‌مان آماده کنیم.

وی گفت: ما کمی نوسان داشته‌ایم که این هم به دلیل این است که تیم‌مان دیر بسته شد و آسیب‌دیدگی چند بازیکن خط دفاع‌مان نیز مزید بر علت شد تا در چند دیدار خوب باشیم و در چند دیدار هم بد نتیجه بگیریم. تیم ما دارای بازیکنان جوان و باانگیزه و باتجربه است که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار