تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۷۱۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی دیدار استقلال خوزستان - راه‌آهن تهران/ ۵ اخراجی در یک بازی پربرخورد
 بازی دو تیم فوتبال صنعتی خوزستان و راه‌آهن تهران در حالی تا دقیقه 90 به سود خوزستانی در جریان بود که درگیری شدید دو تیم باعث ایجاد وقفه در آن شد.

از سری رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های استقلال صنعتی خوزستان و راه‌آهن تهران در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم فوتبال استقلال با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان داد.

در دقیقه 90 این بازی خطایی روی غلامین صورت گرفت که داور قصد اعلام خطا را نداشت و همین امر باعث اعتراض شدید بازیکنان راه‌آهن به داور شد. این اعتراضات تا جایی پیش رفت که "کولی‌بالی" بازیکن اهل مالی استقلال خوزستان وارد ماجرا شد و کار به درگیری دو تیم رسید.

در این بین احمدرضا عابدزاده و علی لطیفی دو مربی تیم راه‌آهن نیز خود را وارد درگیری کردند و صحنه‌هایی نه چندان خوشایند خلق کردند. داور نیز هر دو مربی را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد ولی این دو به درگیری و این ماجرا ادامه دادند و قصد داشتند هر طور که شده از خجالت کولی‌بالی دربیایند.

درگيری‌های عابدزاده مربي تيم راه‌آهن به بعد از پايان بازي نيز رسيد و حتی با خبرنگاران نيز درگير و اين امر منجر به صدمه ديدن دوربين صدا و سيما نيز شد.

همچنین داور بازی عیسی کولی‌بالی مهاجم اهل مالی صنعتی خوزستان را نیز اخراج کرد. این اتفاقات باعث ایجاد وقفه‌ای حدودا 5 دقیقه‌ای در بازی شد.

از سوی دیگر محمد آبشک از راه‌‍آهن در دقیقه 88 و محمدرضا مهدوی در دقیقه 100 از بازی اخراج شدند. محمد ایران‌نژادیان از تیم راه‌آهن نیز در دقیقه 51 از بازی به صورت مستقیم اخراج شد.

اتفاق جالب این بازی این بود که برای تیم فوتبال صنعتی خوزستان دو ضربه پنالتی گرفته شد که پشت هر دو ضربه میثم مجیدی ایستاد که وحید طالب‌لو دروازه‌بان راه‌آهن هر دو پنالتی را مهار کرد.

در نهایت این بازی که با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، عبدالهادی خنیفر در دقیقه پنج تک گل تیم صنعتی خوزستان را به ثمر رساند تا این تیم به دومین پیروزی خود در چهاردهمین دوره لیگ برتر دست یابد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار