تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۷۱۳۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی:خوشحالم‌که‌این‌بازی۶امتیازی را بردیم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازی امروز استقلال خوزستان با راه آهن تهران از نظر فنی چیزی نداشت و من خوشحالم که این بازی ۶ امتیازی را بردیم.

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی با راه آهن تهران اظهار کرد: بازی امروز از نظر فنی چیزی نداشت و بار روانی سنگینی بر روی بازیکنان استقلال خوزستان تحمیل شده بود.

وی اضافه کرد: حواشی نظم بازی را به هم ریخت و اظهار نظر‌هایی که قبل از بازی درباره داوری انجام شد روی داوری تأثیرگذار بود.

وی درباره هدر دادن 2 ضربه پنالتی توسط میثم مجیدی گفت: میثم مجیدی پنالتی زن استقلال خوزستان است اما انگار از لحاظ روانی آماده نبود و این امر سبب هدر دادن این 2 پنالتی شد.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به تعویض‌های بازی عنوان کرد: تیم راه آهن با تعویض‌هایی که انجام داد هجومی شد ولی ما یک تعویض اشتباهخ انجام دادیم.


وی با بیان اینکه من استیلی را دوست دارم ابراز داشت: من از حرف‌های استیلی تعجب می‌کنم چرا که یک سال و نیم کولیبالی در استقلال خوزستان بازی می‌کند و ما زبانش را متوجه نمی‌شویم.

مدیر رسانه‌ای راه آهن تهران در بین حرف‌های ویسی گفت: استیلی زبان انگلیسی را خوب می‌فهمد و توهین‌های کولیبالی را متوجه شد.

روشنایی مدیر رسانه‌ای استقلال خوزستان هخم در پاسخ به حرف‌های وی بیان کرد: کولیبالی انگلیسی بلد نیست و ما با زبان اشاره با او صحبت می‌کنیم.

ویسی عنوان کرد: من فنی صحبت می‌کنم و خوشحالم که توانستیم از این بازی به عنوان تیم پیروز خارج شویم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار