تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۱۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ:
باخت به نفت برای‎مان سنگین تمام شد
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان شکست تیمش برابر نفت مسجدسلیمان را بسیار سنگین دانست.

دراگان اسکوچیچ پس از شکست تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در داربی خوزستان در نشست خبری اظهارکرد: به تیم حریف تبریک می گویم و فقط می گویم این باخت برای ما سنگین تمام شد. من به بازیکنانم هشدار دادم ولی آن طور که باید وارد بازی می شدند، نشدند. این بار دوم است که چنین اتفاقی نصیب تیم ما می شود.

وی بیان کرد: علی رغم احترام خاصی که برای تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان قائل هستم ولی نمی دانم چرا تیم ما مقابل استقلال و پرسپولیس به پیروزی می رسد اما مقابل این دو تیم شکست می خورد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: نیمه اول اشتیاق نفتی ها برای پیروزی زیاد بود ولی در نیمه دوم این اشتیاق در ما بیشتر دیده شد که با بدشانسی و بداقبالی رو به رو شدیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که تا چه اندازه تقویت روحی نفت مسجدسلیمان به شما ضرر رساند؟ گفت: مشکل روحی - روانی فقط در تیم ما نیست و این مشکل در بیشتر تیم های ایرانی حاکم است. سال گذشته نیز چنین اتفاقاتی افتاد و تیمی که دو سه برد داشت، در دیداری که فکر می کرد برنده می شود، شکست خورد.

اسکوچیچ افزود: اگر توپ های ما در نیمه دوم وارد دروازه می شد، شاید بحث دیگری می کردیم. به نظرم نکته کلیدی مشکلات، ذهنیت بازیکنان است. به هر حال من پس از بازی هم به مکوندی این برد را تبریک گفتم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه اصلی ما روی کارکرد ذهنیت و افکار بازیکنان است ولی متاسفانه برخی از بازیکنان هستند که بازی ها را انتخاب می کنند، در حالی که شخص من که مسوول کادر فنی تیم هستم، برایم بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران یکی است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: امیدوارم که از این هفته به بعد بازیکنانم به خدمت نظام وظیفه دعوت نشوند. در نیم فصل صد درصد تیم را تقویت می کنیم.

وی عنوان کرد: در نیمه دوم، بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و نمی توانیم بگویم که شانسی به وجود نیاوردیم ولی در تمام کردن، با بداقبالی مواجه شدیم.

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی که نظرتان درباره داوری چیست؟ گفت: داوری را خودم باید ببینم، مسایل عجیب و غریبی اتفاق افتاد که امیدوارم این مسایل سهوا باشد. علی رغم احترامی که برای تیم داوری قائلم ولی احساس من این بود که پنالتی حریف درست نبود، البته شاید هم من اشتباه می کنم. وقتی در نیمه دوم ما گل زدیم و داور وسط آن را مردود اعلام کرد، از داور خط سوال کردم شما چیزی دیدید که او گفت چیز مشکوکی ندیدم. به هر حال هر کسی وجدان دارد و ما به وجدان های همه احترام می گذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره مسایل فنی نفت چیست؟ عنوان کرد: فکر می کنم حرفه ای نباشد که در مورد نفت و مسایل فنی آن صحبت کنم و این مسایل را به خود کادر فنی تیم می سپارم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار