تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۱۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک خبر داد :
راه‌اندازی چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی در اندیمشک
شهردار اندیمشک گفت: چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی در ناحیه خدمات شهری جنوب این شهر راه‌اندازی شده است.

محمدرضا پاپی روز گذشته در مراسم تجلیل از کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک که با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان محلی در تالار خورشید این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات به شهروندان نیازمند مشارکت جدی و همگانی شهروندان و همه دستگاه‌های اجرایی است و در صورت مشارکت مردم می‌توان انتظار داشت که خدمات سریع‌تر و بهتر به آنان از سوی شهرداری ارائه شود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان سازمان خدمات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک افزود: با توجه به توسعه شهر و تقاضای شهروندان ساکن مناطق کوی نیرو، جمهوری اسلامی، دانشگاه جندی شاپور و کوی امیر، چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی در ناحیه خدمات شهری جنوب شهر اندیمشک راه‌اندازی شده است.

شهردار اندیمشک، آتش‌نشان بودن را افتخاری ماندگار برای دست‌اندرکاران این عرصه دانست و تصریح کرد: ایثار، فداکاری و شجاعت از ویژگی‌های بارز آتش‌نشانان است که این شغل را در میان سایر کارها ممتاز و شاخص کرده است.

پاپی خاطرنشان کرد: توسعه شهری و نامتوازن بودن آن زندگی شهری را با مشکلات زیادی مواجه کرده و اگر این توسعه بدون برنامه‌ریزی ادامه پیدا کند مشکلات جامعه شهری بیشتر خواهد شد.

وی عنوان کرد: خدماتی که مجموعه شهرداری به شهروندان ارائه می‌دهد پیشانی کار دولت است و هرچه این خدمات مطلوب‌تر باشد رضایتمندی بیشتر مردم از نظام اسلامی و دولت را موجب خواهد شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از زحمات کارکنان و مسئولان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایستگاه‌های چهارگانه شهرداری اندیمشک تجلیل به عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار