تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۷۱۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرا سرشماري‌كشاورزي در326آبادي انديمشك
فرماندار انديمشك گفت: طرح سرشماري كشاورزي همزمان با سراسر كشور در انديمشك آغاز شده است و در اين طرح آمارهای بخش کشاورزی 326 آبادي شهرستان جمع‌آوری مي‌شود.

حميدرضا گودرزي اظهاركرد: ‌اين طرح از روز پنجم مهرماه همزمان با سراسر كشور آغاز شده است. در حال حاضر اين طرح در حال اجراست و مشكل خاصي در زمينه اجرا وجود ندارد.

وي افزود: ‌يك تيم 19 نفره از كارشناسان كشاورزي و مسوولان متولي، اجرای اين طرح را در شهرستان برعهده دارند. فعاليت عمده مردم در شهرستان انديمشك مربوط به بخش دام، ‌كشاورزي، زراعت و باغات است.

گودرزي عنوان‌كرد: در اين طرح وضعيت كليه بهره‌برداران، اراضي كشاورزي، باغات،‌ نخليات، آمار دام سبك و سنگين، مزارع پرورش ماهي، گلخانه‌ها، فعاليت‌هاي زنبورداري و پرورش كرم ابريشم سرشماري مي‌شود.

وی ادامه‌داد: اجراي اين طرح تا 18 آبان‌ماه ادامه دارد و تلاش ما اين است كه وضعيت كشاورزي و اطلاعات بهره‌برداري را در اين فرصت سرشماري كنيم.

گودرزي خاطرنشان‌کرد: ‌اگر اطلاع‌رساني بيشتر و بهتري قبل از اجراي طرح صورت مي‌گرفت، قطعا استقبال و تمايل بهره‌برداران نسبت به پاسخگويي و ارايه اطلاعات بهتر بود. کشاورزان و بهره‌برداران باید بدانند كه اين طرح صرفا جهت سرشماري و بررسي وضعيت كشاورزي در هر منطقه است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار