تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۱۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس راه خوزستان خبر داد:
کاهش 10 درصدی تصادفات جاده‌ای در تابستان
در سه ماهه تابستان، 1379 فقره تصادف در راه‌های برون شهری خوزستان به وقوع پیوست که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 160 فقره معادل 10 درصد، کاهش پیدا کرده است. از مجموع تصادفات سه ماهه تابستان امسال، 103 مورد تصادف فوتی بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 28 فقره معادل 21 درصد، کاهش یافت. در حوادث رانندگی برون شهری تابستان امسال 125 نفر کشته شدند که نسبت به سه ماهه تابستان پارسال 50 مورد معادل 29 درصد کاهش پیدا کرد
رییس پلیس راه خوزستان از کاهش 10 درصدی تصادفات جاده‌ای برون شهری در سه ماهه تابستان در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ قاسم قدرتی اظهارکرد: در سه ماهه تابستان، 1379 فقره تصادف در راه‌های برون شهری خوزستان به وقوع پیوست که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 160 فقره معادل 10 درصد، کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از مجموع تصادفات سه ماهه تابستان امسال، 103 مورد تصادف فوتی بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 28 فقره معادل 21 درصد، کاهش یافت. در حوادث رانندگی برون شهری تابستان امسال 125 نفر کشته شدند که نسبت به سه ماهه تابستان پارسال 50 مورد معادل 29 درصد کاهش پیدا کرد.

رییس پلیس راه خوزستان افزود: در سه ماهه اخیر، تصادفات جرحی به میزان 2 درصد و تصادفات خسارتی به میزان 11 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت. همچنین در این مدت، تعداد 349 هزار و 851 برگه اعمال قانون برای رانندگان متخلف صادر شد که در مقایسه با سه ماهه دوم سال گذشته 9 درصد افزایش نشان می دهد.

قدرتی اظهار کرد: در سه ماهه تابستان، پلیس بیشتر برخورد با تخلفات حادثه‌سازی چون سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ، توقیف موتورسیکلت، برخورد با خودروهای توقیفی، نبستن کمربند ایمنی و نقص سیستم روشنایی را در دستور کار خود قرار داد. همچنین خودروهایی که رانندگانشان مرتکب دو تخلف همزمان شده بودند، توقیف شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار