تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۱۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال‌ احمر ایذه خبر داد :
اجرای طرح نگاره‌های‌ نیکی در ایذه
رئیس جمعیت هلال احمر ایذه از اجرای طرح نگاره‌های‌ نیکی در روستاهای این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کورش مهرزادگان اظهار کرد: تابستان امسال با همکاری گروه جبهه جهادی‌ شهادت با هلال‌احمر شهرستان، خدماتی نظیر ساخت 14 چشمه سرویس بهداشتی، یک باب مسجد، خدمات چشم‌پزشکی و درمانی، توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی و اقلام بهداشتی و ورزشی به‌ مردم منطقه سوسن از توابع شهرستان ایذه ارائه شد.

وی با تشریح برنامه‌های آینده این اداره برای مردم مناطق محروم شهرستان ادامه داد: طرح نگاره‌های نیکی، تعمیر و زیباسازی مدرسه یا خانه نیازمندان، برنامه ارمغان مهر و اهدای لوازم‌تحریر به نیازمندان صورت خواهد گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه در ارتباط با راه‌اندازی پایگاه امدادی دهدز تصریح کرد: تا‌کنون عملیات ساخت این مکان 70 درصد پیشرفت کاری داشته‌ و در صورت حمایت مالی از این پروژه، امید‌ است تا دهه‌ فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مهرزادگان یادآور شد: با بهره‌برداری از پایگاه بین‌شهری، عملیات‌های امداد و نجات در شهرستان از سمت دهدز و جاده ترانزیتی خوزستان به اصفهان سریع‌تر انجام خواهد شد.

وی در پایان به افتخار‌آفرینی تیم‌های امدادی این سازمان در شهرستان و کسب مقام‌های دوم و سوم کشوری اشاره کرد و افزود: در آینده نه‌چندان دور، در زمینه برنامه‌های خدماتی و رفاهی به مردم شهرستان، اخبار خوب و خوشحال کننده‌ای خواهیم داشت.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هلال احمر ایذه
:
:
:
آخرین اخبار