تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۱۶۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
امنیت باعث رشد و پویایی اقتصاد می شود
امام جمعه آبادان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و دهه ولایت گفت: امنیت باعث رشد و پویایی اقتصاد می شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان آبادان در مقر فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: وجود امنیت برای پیشرفت علم، اقتصاد، سلامت و اشتغالزایی در کشور ضروری است.

وی وجود امنیت روانی را موجب رشد سفرهای زیارتی و سیاحتی دانست و اظهار کرد: سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه باید در راستای اشتغالزایی و رشد اقتصاد در کشور گام بردارند.

امام جمعه آبادان با اشاره به وظایف نیروی انتظامی افزود: این نیرو بواسطه وظایف زیاد، ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان نیز در این آیین با تبریک هفته نیروی انتظامی و دهه امامت و ولایت گفت: وظیفه نیروی انتظامی پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در اجرای تصمیمات کلان کشوری است.

سرهنگ حسین کهیایی وحدت و همدلی را برای امنیت مطلوب و پایدار ضروری خواند و افزود: رفاه و عدالت اجتماعی با وحدت رویه و تلاش مسوولان در جامعه محقق می شود.

وی با اشاره به نقش امنیت فکری و شغلی در امنیت اجتماعی گفت: مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی رضایت مردم است.

فرمانده انتظامی آبادان به کاهش 50 درصدی وقوع جرم در چهار ماه نخست امسال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: کشفیات در آبادان در این مدت رشد خوبی داشته است.

* اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جان فشانی نیروهای پرتلاش نظامی و انتظامی است.

عزیزاله شهبازی دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان آبادان گفت: پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس علیه رژیم بعثی و مدافعان استکباری اش به واسطه دلاوری رزمندگان اسلام و ایثار شهدا به دست آمد.

وی با اشاره به تعامل پلیس با مردم افزود: نیروی انتظامی از نظر تنوع فعالیت هایی که در راستای تامین امنیت جامعه اسلامی عهده دار است و میزان تعامل با مردم با هیچ یک از دستگاه ها قابل مقایسه نیست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان به نقش و جایگاه پلیس در جامعه اشاره کرد و گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه کارنامه درخشانی دارد.

وی با اشاره به موفقیت پلیس جمهوری اسلامی در انجام ماموریت های محول شده اضافه کرد: توسعه همه جانبه و پایدار تنها با ایجاد آرامش و امنیت در جامعه امکان پذیراست.

شهبازی گفت: جامعه با افزایش اقتدار نیروی انتظامی برای فرصت طلبان و مجرمان نا امن می شود و مردم احساس امنیت بیشتری خواهند کرد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم با نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت افزود: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده است و برای موفقیت در برنامه ها نیازمند مشارکت و همکاری مردم است .

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان آبادان روز دوشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مقر فرماندهی انتظامی آبادان برگزار شد.

تقدیر از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان نیروی انتظامی شهرستان آبادان، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و اجرای نمایش های رزمی و پلیسی از دیگر بخش های این آیین بود.

معاون استاندار و جمعی از مسوولان ادارات آبادان در این آیین حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار