تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۱۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی امام خبر داد :
اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان امام
معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: به منظور اجرای صحیح تحول نظام سلامت، پزشکان هیئت علمی در بیمارستان امام خمینی اهواز حضور مستمر خواهند داشت.

سیدرضا سعیدیان امروز اظهار کرد: اجرای صحیح و مستمر برنامه‌های حضور پزشکان هیئت علمی مقیم از نقاط قوت طرح تحول نظام سلامت بوده که در این مرکز با همکاری پزشکان مقیم همچنان ادامه می‌یابد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درحال حاضر هیچ‌گونه وقفه‌ای صورت نگرفته و امیدواریم با پیگیری‌های مستمر شاهد ارتقای کیفیت و بهره‌مندی خدمات درمانی از وجود پزشکان مستقر و مقیم خواهیم بود.

معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز تصریح کرد: از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت در خوزستان، این مرکز با توجه به فضاهای مشخص و محدود آموزشی موجود، از آغاز سال تحصیلی جدید درگیر ورود کثیری از دانشجویان جدیدالورود شده که با توجه به کمبود فضای آموزشی لازم، باعث کاسته شدن و بعضاً تلاقی کلاس‌های دانشجویان و کلاس‌های گروه‌های آموزشی شده که منجر به ناهماهنگی‌های زیادی شده است.

سعیدیان در پایان گفت: این معاونت انتظار دارد که با ساماندهی، تجهیز و گسترش فضاهای آموزشی از بدو آغاز سال تحصیلی، همچون سالن کنفرانس‌ها و کلاس‌های گروه‌های ما را در امر آموزش برآورده کند تا هیچ‌گونه مشکلی در امر آموزشی نداشته باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار