تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۱۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج بخش بیمارستان گلستان اهواز بازسازی شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بهره برداری پنج بخش بازسازی شده در بیمارستان گلستان اهواز باهدف ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستانی خبر داد.

دکتر اسماعیل ایدنی دوشنبه در حاشیه افتتاح این بخش ها گفت: بخش های جراحی اعصاب، جراحی قلب، پیوند، ارتوپدی و تروما و اطفال از جمله بخش های بازسازی شده است.

وی افزود: این اقدام بدون تعطیلی هر یک از بخش ها انجام شده است و بقیه بخش های بیمارستان نیز در حال بازسازی هستند.

ایدنی تصریح کرد: افزایش تعداد تخت ها، کیفیت خدمات، لباس، تشک و پتو، تجهیزات مربوط به تخت، غذا، بهبود فضای فیزیکی ازجمله اتاق بیمار، اتاق انتظار، سیستم های گرمایشی و سرمایشی از جمله موارد مربوط به هتلینگ است که در هر واحد و بخش مورد ارزیابی قرار گرفته و درصورت نیاز مورد بازنگری و نوسازی قرار می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: یکی از بسته های خدمتی طرح تحول در نظام سلامت، دستورالعمل ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ در بیمارستان ها در جهت پاسخ گویی به انتظارات بیماران و همراهان و فراهم کردن فضای رقابتی در جهت بهبود خدمات هتلینگ است.

وی اظهارداشت: در این راستا برنامه بازدید از کلیه بیمارستان های دانشگاه انجام شده و براساس نیاز و فاصله با استانداردهای لازم، منابع مالی برای آن ها تعریف شده است.

ایدنی اضافه کرد: بیمارستان های استان به علت فرسودگی زیاد فاصله زیادی با استانداردهای لازم دارند و هدف ما این است که خدمات مورد نیاز را ارتقا دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنین بخش های نوسازی و بازسازی شده بیمارستان های رازی، ابوذر، سینا، سلامت و طالقانی اهواز نیز در راستای ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستانی هفته گذشته افتتاح شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار