تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۱۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه:
ورزش ایذه دستش خالی است
سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: آقایان، ورزش ایذه دستش خالی است.

هوشنگ حاتمی امروز ضمن تبریک افتخارآفرینی به پیام بویری که در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کشتی فرنگی به مدال برنز دست یافت اظهار داشت: به دست آوردن مدال برنز آن هم در بازی‌های مهم آسیایی در بین این همه کشور که میلیاردها تومان هزینه کردند و به مدالی دست پیدا نکردند نشان از استعدادهای ورزشکاران ایذه‌ای است که متاسفانه نمی‌دانم چرا هنوز با این همه افتخار آفرینی در آسیا و جهان اما بازهم شاهد نامهربانی مسئولان ارشد این شهر در قبال ورزشکاران قهرمان هستیم.

وی با انتقاد از مسئولان شهری افزود: در تمام مناطق ایران از قهرمانانشان به خوبی تجلیل می‌کنند اما در ایذه حتی به خود اجازه حضور در اینگونه مراسم‌ها را نمی‌دهند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه اضافه کرد: در حالیکه تمام اداره‌های ما دو سه تا ماشین دارند ولی موقع اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات استانی و کشوری با ما همکاری ندارند، حتی حاضر به تامین سوخت و هزینه‌های دیگر برای ماشین‌هایشان هستیم اما باز هم از همکاری سرباز می‌زنند.

قهرمان سابق دو ومیدانی آسیا در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما وقتی که سن جوانی را پشت سر می‌گذارند و وارد سن بزرگسالان می‌شوند به علت نداشتن شغل مناسب و دلایلی دیگر، ورزش را کنار می‌گذارند و کاملا محو می‌شوند کما اینکه ما ورزشکاران قهرمان آسیا و جهان در رشته‌های مختلف داشتیم اما در حال حاضر اثری از این قهرمانان نیست.

حاتمی تصریح کرد: این موضوع مایه تاسف برای ورزش ایذه بوده و همین جا اعلام می‌کنم آقایان ورزش ما دستش خالی است.

وی تاکید کرد: پخش مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی از رسانه ملی و درخشش پیام بویری در این مسابقات باعث شده تعداد متقاضیان ثبت نام در رشته‌های کشتی، پرتاب دیسک، والیبال و دیگر رشته‌ها افزایش یابد که امیدوارم مسئولان ما این جوانان علاقمند را حمایت کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه اضافه کرد: بی‌شک حمایت از ورزشکاران سبب خواهد شد جوانان زیادی به سمت ورزش بیایند تا آمار جرم و جنایات در این شهر کاهش پیدا کند.

حاتمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و باشکوه مردم در مراسم استقبال از پهلوان پیام بویری اظهار داشت: امیدوارم با توجه به اینکه نماینده مجلس به مسئولان این شهر تاکید کرد ورزش را حمایت کنند، پس از این شاهد حمایت از ورزشکاران قهرمان ایذه باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار