تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۱۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز
دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در دو رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی و کام شیعه در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
 
رضا شیشه‌بر، معاون آموزشی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز اظهار کرد: با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این دانشگاه می‌تواند با آزمون ورودی و مصاحبه حضوری اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد کند.

وی با بیان اینکه این پذیرش دانشجو در دو رشته کلام شیعه و فقه و حقوق اسلامی صورت می‌گیرد، افزود: شرط شرکت در آزمون ورودی این دانشگاه در این مقطع برخورداری از مدرک تحصیلی کارشناسی و یا سطح 2 حوزه علمیه است. همچنین پذیرش دانشجو ویژه طلاب آقا است.

شیشه‌بر تعداد پذیرش دانشجو را 30 نفر عنوان کرد و افزود: ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز تا پایان مهر امکان‌پذیر است. همچنین آزمون ورودی این پذیرش اواسط آبان برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با اشاره به اینکه افراد پذیرفته شده بهمن امسال به تحصیل مشغول خواهند شد، ادامه داد: موارد مورد آزمون پذیرش دانشجوی این دانشگاه در رشته کلام شیعه در بخش دروس تخصصی کلام با ضریب سه، فلسفه با ضریب 2 و منطق با ضریب 2 با تعداد 60 سؤال و در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی شامل موجز با ضریب 3، اصول استنباط با ضریب 2 و اصول فقه با ضریب 2 و همچنین دروس عمومی دو رشته شامل زبان عربی و انگلیسی با تعداد 20 سؤال است.

وی افزود: پس از آن نیز افراد پذیرفته شده در این آزمون در مصاحبه حضوری شرکت می‌کنند و پس از آن پذیرفته‌شدگان با عنوان دانشجو در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز مشغول به تحصیل خواهند شد. سعی بر آن است نتایج آزمون کتبی که پرسش‌های آن از سوی معاونت آموزشی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز طراحی می‌شود تا پایان آبان اعلام شود.
:
:
:
آخرین اخبار