تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۱۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شهرهای ایذه و باغملک در مجلس خبر داد
اختصاص 150میلیاردتومان برای احداث تونل اژگیل
نماینده مردم شهرهای ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار برای احداث تونل اژگیل ایذه خبر داد.

حجت‌الله درویش‌پور امروز از اختصاص 150 میلیارد تومان برای احداث تونل اژگیل در ایذه خبر داد و اظهار کرد: در جلسه‌ای که با وزیر راه داشتیم طرح‌های از جمله خط راه آهن اصفهان به ایذه و ایذه به اهواز و بلعکس، چهار باند شدن جاده حادثه‌خیز ایذه به باغملک، باغملک به اهواز، رامهرمز به باغملک، ایذه به دهدز را به جدیت پیگیر بودیم که خوشبختانه محور باغملک به قلعه‌تل و رامهرمز به باغملک تا حدودی انجام شده و محور اهواز به باغملک و ایذه هم تا پایان سه ماه نخست سال 94 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی که با وزیر راه داشتیم خوشبختانه موفق به اخذ بودجه 150 میلیارد برای احداث تونل اژگیل از دولت شدیم که 30 میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار داده شده که بدون وقفه مشغول به کار هستند و امیدوارم بتوانند تا پایان سال یا اوایل سال جدید این پروژه عظیم را افتتاح کنیم.

نماینده مردم شهرهای ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در ادامه دیگر جاده‌های حادثه‌خیز حوزه استحفاظی را در دستور کار خود قرار دادیم که بر این اساس بودجه‌ای به مبلغ 60 میلیارد تومان به‌منظور احداث پل سادات حسینی اختصاص داده شده است.

وی در پایان عنوان کرد: این طرح نیز رو به اتمام بوده و به دنبال احداث جاده کنار رودخانه کارون 3، جاده سوسن به بازفت که محور ایذه را به چهارمحال بختیاری وصل می‌کند، هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار