تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۱۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان آبادان:
دانش‌آموزان نیازمند آبادان شناسایی می‌شوند
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان آبادان گفت: دانش آموزان نیازمند را شناسایی می‌کنیم تا به دلیل کمبود‌های مالی از تحصیل باز نمانند و به آن‌ها کمک شود.

مراسم جشن شکوفه‌ها صبح امروز در دبستان دخترانه شوش و با حضور معاون اداری و مالی مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان، سرپرست آموزش پرورش شهرستان آبادان و رئیس کمیته امداد شهرستان آبادان برگزار شد.

جواد علوانیان سرپرست آموزش و پرورش آبادان در این مراسم اظهار کرد: اسلام کمک به هم نوع را به ما توصیه کرده و این کمک امروز همراه با بروز عاطفه و در جشن عاطفه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن فقط در کشور ما وجود دارد و افتخار بزرگی برای میهن اسلامی ما است، افزود: این روز به همه دانش آموزان تعلق دارد و در این روز دانش آموزان یاد می‌گیرند که چگونه به هم نوع خود کمک و دستورات اسلام را اجرا کنند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان آبادان عنوان کرد: خانواده‌ها فرزاندان خودشان را برای برگزاری هرساله جشن عاطفه‌ها تشویق کنند و آموزش‌های لازم را بدهند.

وی تصریح کرد: ممکن است دانش آموزی احتیاج به کیف و کفش و لوازم تحریر داشته باشد و توان تهیه این لوازم التخریر را ندارد اما غرورش اجازه ندهد که این‌ها را بیان کند.

علوانیان گفت: دانش آموزان نیازمند را شناسایی می‌کنیم تا به دلیل این کمبود‌ها از تحصیل باز نمانند و به آن‌ها کمک شود.

وی عنوان کرد: عاطفه یعنی اینکه ما نسبت به دیگران احساس خوب و مهربانی و رافت داشته باشیم و این رافت در چنین روزی به اوج خود می‌رسد.

سرپرست آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خداوند در سوره نفاق ما را به نفاق و یاری رساندن به هم نوع دعوت می‌کند افزود: اگر در این امر همه با هم یاری کنیم خداوند نیز به ما یاری می‌کند و پشتیبان ما خواهد بود.

در این مراسم خانواده‌ها و والدین خیر تجلیل شد ند و به دانش آموزانی که نام آن‌ها کوثر و فاطمه بود نیز هدایایی اهدا شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار