تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۱۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
3 بازیکن خارجی زیر ذره‌بین مکوندی
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فیلم‌های بسیاری برای جذب بازیکن به دست‌مان رسیده است که شاخص‌ترین آن‌ها مدافع و مهاجم آفریقایی و گلر بلغارستانی است.

بهروز مکوندی اظهار کرد: از روز گذشته تمرینات‌مان را آغاز کردیم و امروز و فردا نیز روزی دو جلسه تمرین خواهیم داشت. ما خودمان را برای بازی با نیروی زمینی در جام حذفی که 24 مهرماه برگزار می شود و بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر که 29 مهرماه است، آماده می‌کنیم. در این تعطیلات نیز بازی تدارکاتی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: به هر حال تلاش می کنیم تا آن موقعیت هایی که از دست داده ایم را به دست آوریم و وضعیت مان را در جدول لیگ برتر بهتر کنیم و سر و سامانی به این شرایط بدمان بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره هدف‌شان در جام حذفی گفت: ما هم مانند تمام تیم های لیگ برتری نگاه ویژه و خاصی به بازی های جام حذفی داریم ولی با توجه به وضعیتی که ما داریم، ابتدا نگاه مان به این مسابقات برای هماهنگ شدن بیشتر تیم مان و برطرف کردن نقاط ضعف و کسب نقاط قوت است.

وی در ادامه درباره جذب بازیکن خاطر نشان کرد: در این زمینه در حال صحبت و رایزنی هستیم و فیلم بازی چند بازیکن خارجی در اختیار ما گذاشته شده است که شاخص‌ترین آن‌ها یک مدافع آفریقایی، مهاجم فرانسوی‏‎ آفریقایی تبار و یک دروازه بان بلغارستانی، می‌باشد. البته تعداد فیلم هایی که به دست مان رسیده است، زیاد هستند که در حال بررسی گزینه ها هستیم تا نفراتی را انتخاب و اگر شد چند روزی در تمرینات مان شرکت کنند و آن ها را از نزدیک ببینیم.

مکوندی گفت: در کنار این گزینه های خارجی، نیم نگاهی هم به بازیکنان ایرانی داریم که اگر به ما اجازه جذب آن ها داده شود، خوب است، چرا که بازیکنان ایرانی را خیلی سریع تر می توانیم جذب کنیم. به هر حال اگر از سوی فدراسیون با توجه به ابطال کارت پایان خدمت بازیکن مان، اجازه جذب بازیکن به ما داده شد، قبل از نیم فصل دو بازیکن جذب خواهیم کرد که اولویت ما جذب مدافع است. تیم ما درگیر کمبود نیروی انسانی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شرایط روحی تیمش را خوب دانست و گفت: خوشبختانه پیروزی مقابل فولاد خوزستان یک تاثیر مثبت بر روحیه تیم گذاشته است و امیدوارم بتوانیم همین روحیه را در تیم حفظ کنیم و در زمینه مسایل فنی هم بتوانیم با کار و تلاش بیشتر، نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. همان طور که گفتم عمده مشکل ما کمبود نیروی انسانی در برخی از پست ها است ولی باید با این شرایط بسازیم تا هر طور که شده تیم را کمی از این شرایط خارج کنیم تا به نیم فصل برسیم که فکر می کنم در ادامه جای جبران زیاد است. ان شاءالله بتوانیم از انتهای جدول جدا شویم و وضعیت خوبی پیدا کنیم. تاکنون نیز بازیکنان ما 30 درصد از مبلغ قراردادهای‌شان را دریافت کرده اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار