تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۱۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار زیدون خبر داد
تلاش برای اجرای مطلوب‌‌تر سرشماری در زیدون
بخشدار زیدون گفت: بسیج تمام امکانات به‌منظور تسریع در اجرای طرح سرشماری در خدمت مسئولان آمار سرشماری عمومی کشاورزی قرار گرفته است.

آرمین ساعد امروز اظهار داشت: لازمه هر پیشرفت برنامه‌ریزی بوده و برای هر برنامه‌ریزی نیز نیاز به داشتن آمار و اطلاعات صحیح است.

وی افزود: از آنجایی‌ که سهم بخش کشاورزی در اشتغال و تولید ناخالص ملی و داخلی قابل توجه است، لذا داشتن آمار و اطلاعات دقیق برای برنامه‌ریزی‌های کلان از واحدهای کشاورزی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بخشدار زیدون ضمن اشاره به اهمیت اجرای صحیح و به موقع طرح سرشماری عمومی کشاورزی تصریح کرد: اجرای صحیح سرشماری کشاورزی مقدمه‌ای برای توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی کشور است.

ساعد ادامه داد: انتظار داریم کشاورزان، دامداران، باغداران فعال در بخش همکاری کامل و سریع و صحیح با این طرح داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: قدیمی شدن چارچوب حاصل از سرشماری کشاورزی در سال‌های گذشته و نیاز به اجرای طرح‌ها و نمونه‌گیری و اطلاعات به‌روز و همچنین همگام‌سازی با روند برنامه‌های بین‌المللی سرشماری جهانی این آمار بسیار مهم است.

بخشدار زیدون تصریح کرد: تولید آمارهای شفاف به منظور معیاری برای سنجش برآوردهای حاصل از تولید ملی نیاز ضروری کشور است.

ساعد در ادامه ضمن اشاره به ساختارها و پایه‌های اساسی برای برنامه‌ریزی در حوزه کشاورزی یادآور شد: تولید آمار در سطوح گوناگون حوزه‌های کشاورزی و تغییر در فعالیت‌های مختلف بخش کشاورزی و دامداری، این نیاز را نسبت به آمار دقیق و به‌روز بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه سرشماری تضمین‌کننده کیفیت و برنامه‌ریزی دقیق در بخش کشاورزی است، گفت: امیدواریم در کمترین زمان ممکن و با سرعت عمل و حمایت از این طرح مهم و اساسی بتوانیم نقش خود را در پیشرفت و توسعه کشور و در راستای تولید بیشتر در سطح کشاورزی و دامداری و دامپروری در بخش زیدون ایجاد کنیم.

بخشدار زیدون در پایان عنوان کرد: بسیج تمام امکانات به‌منظور تسریع در اجرای این طرح در خدمت مسئولان آمار سرشماری عمومی کشاورزی قرار گرفته و همکاری تنگاتنگ شوراها و دهیاران در روستاها کمک بسزایی در این طرح داشته‌ایم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار