تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۱۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار جدید شادگان:
ترویج مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در شادگان
فرماندار جدید شادگان گفت: با ترویج آموزش های فنی می توان افراد با تحصیلات محدود را هم وارد بازار کار کرد به همین منظور مهارت های فنی و حرفه ای در شهرستان شادگان ترویج می شود.

بهروز فرج الهی اظهار کرد: برای بهبود وضعیت شهرستان شادگان اولویت های ما در اشتغال، آموزش و پرورش و طرح های عمرانی است.

وی اضافه کرد: با اینکه فاصله زیادی بین شهرستان شادگان با مرکز استان خوزستان وجود ندارد اما وضعیت عمرانی و آموزشی شهرستان شادگان مناسب نیست.

فرماندار شادگان عنوان کرد: 70 درصد مردم شادگان روستا نشین هستند و ممکن است به دلیل محدودیت، مانع از تحصیل فرزندان دختر خود شوند به همین دلیل برنامه ای جهت ریشه کن کردن بی سوادی در این استان داریم.

وی افزود: هدایت تحصیلی دانش آموزان مهم ترین برنامه ما در زمینه آموزش است و باید دانش آموزان را به رشته های فنی و مورد نیاز شهرستان هدایت کنیم.

فرج الهی با بیان اینکه ترویج مهارت های فنی و حرفه ای یکی از راه های ریشه کن کردن بیکاری در شهرستان است، ابراز داشت: با ترویج آموزش های فنی می توان افراد با تحصیلات محدود را هم وارد بازار کار کرد که می تواند نقش به سزایی در کم کردن بیکاری ایفا کند.

وی عنوان کرد: امروز نیاز شهرستان شادگان به رشته های فنی و عمرانی است و باید دانش آموزان این شهرستان را به این رشته ها هدایت کنیم تا ورودی دانشگاه بین دانش آموزان شادگانی بیشتر شود.

فرماندار شادگان گفت: امیدواریم با ترویج مهارت های فنی و حرفه ای و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه ها در آینده ای نزدیک ریشه کن شدن بی سوادی را در شهرستان شادگان جشن بگیریم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار