تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۷۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرید جلالی عزیز پور، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان:
امکان دریافت تسهیلات جعاله با استفاده از اوراق ممتاز در خوزستان محقق شد
دارندگان اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن می توانند با مراجعه به شعب و طبق شرایط و ضوابط این بانک براساس بسته سیاستی – نظارتی سال 1390 بانک مرکزی تا سقف مبلغ 50 میلیون ریال تسهیلات جعاله دریافت کنند
مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: دریافت تسهیلات جعاله تا سقف 50 میلیون ریال با استفاده از اوراق گواهی حق تقدم از محل تسهیلات مسکن ممتاز امکان پذیر شد.

فرید جلالی عزیز پور در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: دارندگان اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن می توانند با مراجعه به شعب و طبق شرایط و ضوابط این بانک براساس بسته سیاستی – نظارتی سال 1390 بانک مرکزی تا سقف مبلغ 50 میلیون ریال تسهیلات جعاله دریافت کنند.

وی با اشاره به ایجاد امکان خرید و فروش اوراق ممتاز از طریق فرابورس در تمامی شعب بانک مسکن تصریح کرد: برای تمامی مشتریان بانک مسکن این امکان فراهم شده است که با استفاده از تسهیلات حساب سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز نسبت به تعمیر و بازسازی واحد مسکونی خود اقدام کنند.

جلالی عزیز پور، دریافت تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریال برای خرید یا ساخت واحد مسکونی با استفاده از اوراق ممتاز و همچنین امکان تجمیع با تسهیلات حساب صندوق پس انداز مسکن تا سقف 200 میلیون ریال را از مهمترین ویژگی های حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز عنوان کرد.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان همچنین عنوان کرد: بانک مسکن تا پایان تیر ماه سال جاری به یک میلیون و 157 هزار و 686 واحد مسکونی در سراسر کشور در قالب طرح مسکن مهر، تسهیلات ساخت و خرید پرداخت کرده است.

جلالی عزیز پور تصریح کرد: این بانک از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون توانسته است در بخش ساخت به یک میلیون و 150هزار و 220 واحد مسکونی تسهیلات به مبلغی بالغ بر 241 هزار و 381 میلیارد ریال پرداخت کند که از این میزان به 368هزار و 85 واحد مسکونی ، تسهیلات ساخت با استفاده از فناوری های نوین و صنعتی پرداخت شده است.
:
:
:
آخرین اخبار