تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۷۲۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
ورزشگاه ۱۲هزارنفری درخرمشهر احداث‌می‌شود
فرماندار خرمشهر مهم‌ترین عامل پیشرفت و آبادانی در خرمشهر را جذب و حمایت سرمایه گذار دانست و گفت: ورزشگاه ۱۲ هزار نفری در این شهرستان احداث می‌شود.

در آستانه میلاد با سعادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت فرماندار خرمشهر با سران عشایر این منطقه دیدار کرد.

در این دیدار که ظهر امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه پاسداران در محل سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر برگزار شد، سران عشایر به بیان مشکلات خود پرداختند.

کعبی یکی از سران عشایر خرمشهر اظهار کرد: مسئولان کشوری وقتی به مناطق ما می‌رسند اظهار محبت می‌کنند اما چیزی از این اظهار محبت نصیب ما نمی‌شود.

وی افزود: میزان مهاجرت به دلیل محرومیت در منطقه زیاد است و زمین‌های کشاورزی ما زه کشی نشده‌اند و عملا تبدیل به شوره زار شده است.

کنعانی یکی دیگر از سران عشایر بود که به نمایندگی از دیگر افراد حاضر در جلسه نیز صحبت کرد و گفت: بیکاری بزرگ‌ترین مشکل عشایر است و تقاضای احداث یک بازارچه محلی برای ایجاد اشتغال بیشتر در سطح شهر را دارم.

وی مشکل آب شرب، مشکل تردد زوار در اربعین و عدم ارائه سند مالکیت زمین کشاورزان به خود آن‌ها را از دیگر مشکلات این عشایر برشمرد و پیشنهاد داد اتاق فکری با حضور سران عشایر برای حل مشکلات آن‌ها ایجاد شود که فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان خرمشهر نیز در جلسات آن حضور داشته باشند.

فرماندار خرمشهر نیز با بیان اینکه خود من هم فرزند عشایر هستم و با این فرهنگ بزرگ شده‌ام، اظهار کرد: برای رسیدگی به مشکلات عشایر دو برنامه داریم که کوتاه مدت و برخی بلند مدت انجام می‌شوند.

وی گفت: بعضی از مشکلات در کوتاه مدت و با همکاری و هماهنگی بین ادارات و دستگاه‌های مختلف به راحتی قابل حل است.

ولی الله حیاتی با بیان اینکه وضعیت نابسامانی بازار را بررسی کرده‌ایم، افزود: برای حل این مشکل عملیاتی از دیروز اجرایی شده است.

فرماندار خرمشهر در ادامه از افزایش سهم آب شرب خرمشهر خبر داد و بیان کرد: مهم‌ترین عامل پیشرفت و آبادانی بحث جذب و حمایت سرمایه گذار است که به شدت به دنبال این قضیه هستیم.

وی افزود: طرح تلکابین کارون از پل قدیم تا پل جدید و همچنین ورزشگاه 12 هزار نفری را در دستور کار داریم و امیدواریم تا قبل از ایام نوروز به بهره برداری برسند.

حیاتی در ادامه نقش مردم را در پیشگیری از جرایم اجتماعی پر رنگ دانست و خطاب به سران عشایر گفت: تلاش می‌کنیم اختلافات روزمره به نیروی انتظامی و مراجع قضایی منتقل نشود و تا حد امکان این مشکلات به صورت توافقی حل شوند.

فرماندار خرمشهر یادآور شد: شعار ما وحدت و همدلی هم بین مردم و هم مسئولان است و اگر هدف خدمت به مردم رضای خدا باشد پیشرفت و توسعه محقق خواهد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار